سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با توجه به حضور بازیکنان قوی در ترکیب تیم، امیدوارم فصل دوم لیگ دسته اول را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،اکبر میثاقیان که تیمش روز جمعه 6 دی ماه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد میزبان تیم صدرنشین گروه خود گل گهر سیرجان است، اظهار کرد: قطعا بازی دشواری با تیم گل گهر که از بازیکنان خوب بهره می برد و در صدر جدول است، داریم.

وی افزود: بازی مقابل تیم صدرنشین یا قعرنشین برای ما فرقی ندارد ما در هر بازی تنها به کسب سه امتیاز فکر می کنیم و در این مسابقه هم امیدواریم با کسب پیروزی به صدر جدول برسیم.

میثاقیان ادامه داد: با توجه به اینکه چند دیدار عقب افتاده ما در تعطیلات نیم فصل برگزار شد استراحت چندانی نداشتیم و بازیکنان در شرایط بازی قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد به حساسیت نیم فصل دوم لیگ دسته اول اشاره کرد و گفت: باید نتایج کسب شده در نیم فصل اول را فراموش کنیم و به این بخش از بازی های لیگ، نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در نیم فصل دوم بازی ها حساس تر است و تیم ها با امید بیشتری برای کسب پیروزی به میدان می روند که نباید این موضوع را فراموش کنیم./س

برچسب ها: فکر ، صدر ، نشینی ، جدول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.