نماینده ولی فقیه در استان های خراسان با بیان این که حضرت علی(ع) نیز جامعه را از نفاق و برخورد دوگانه نهی کرده‌اند، گفت: شکیبایی رهبری نگذاشت صدمات خطرناک فتنه ۸۸ به نظام وارد شود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،آیت الله عباس واعظ طبسی، در جمع کارکنان موسسه قدس و جمعی از فعالان عرصه خبری خراسان رضوی افزود: پایه و اساس شکل‌گیری جریان‌
ها ظلم و ستم از زمان پیامبر(ص) تا کنون جریانی جز جریان نفاق و برخورد دوگانه نبوده است.

وی به فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: این افراد در آن زمان با نفاق و برخورد دوگانه و با شعار طرفداری از مردم، انقلابی‌گری و آزادی بیان و قلم در مقابل جریان انقلاب موضع گرفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در آن زمان دشمنان انقلاب نیز اعتراف کردند که این جریان چقدر ناجوانمردانه بود ابراز داشت: اینها ناجوانمردانه در برابر حرمت عاشورا و حرکت امام حسین(ع) ایستادند و به مقدسات تشیع اهانت کردند و احساسات دینی مردم را نادیده گرفتند و اقدامات خود را به پای نظام نوشتند.

وی ابراز کرد: دشمنان نظام افکار عمومی جهان را از طریق رسانه‌های خود به نفع این افراد بسیج کرده بود و این جریان همچنان در کشور ادامه دارد.

آیت الله طبسی متذکر شد: این افراد اکنون با نگاهی ترحم‌آمیز می‌خواهند برخورد نظام با آنها با عطوفت و مهربانی باشد.

وی عنوان کرد: امروز در همین جریان مذاکرات در دور اول که بحث کلیات بود، سران قدرت‌های سلطه و افراد بی‌شخصیت مثل برخی سران کشورهای اروپایی به گونه‌ای برخورد کردند که تسلیم گزارشات منطقی جمهوری اسلامی قرار گرفتند و توافقنامه را پذیرفتند، چند روز بیشتر از این توافقنامه نگذشته بود که اوباما با چند ادبیات مختلف صحبت کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه انسان‌های منافق بر هویت و شخصیت‌ها می‌کوبند، گفت: امروز جریان سلفی‌گری برخورد تهدیدآمیزی با تشیع و اسلام دارد و آمریکا و اروپا آنها را حمایت می‌کنند و در سوریه آنچه اتفاق افتاده تقویت اکثر کشورهای اروپایی و برخی سران عربی از سلفیان بوده که علیه حکومت سوریه اقداماتی را انجام داده‌اند و در کشور ما نیز تا زمانیکه رهبری حضور دارند هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

 

برچسب ها: صدمات ، خطرناک ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.