معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی دهه آخر صفر از برگزاری همایش زینبیون در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 9 ، حجت الاسلام عباس غلامرضازاده در این خصوص گفت: همزمان با ایام محرم و صفر ، برنامه های فرهنگی و مذهبی متنوعی در نظر گرفته شد و طبق زمان بندی معینی به مرحله اجرا درآمد.
 
وی تصریح کرد: همایش بزرگ زینبیون با هدف تبیین اندیشه‌های حضرت زینب (س) در مسجد صاحب الزمان (عج) محله شمشیری برگزار شد.
 
حجت الاسلام غلامرضازاده افزود: در آستانه رحلت پیامبر (ص) و روزهای پایانی ماه صفر ، ویژه برنامه های مختلف فرهنگی در نظر گرفته شده که در مساجد و مراکز فرهنگی سطح محدوده پیگیری می شود.
 
وی با بیان اینکه در راستای انتقال مناسب فلسفه و فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) اقدامات مناسبی توسط این معاونت صورت گرفته نیز یادآور شد: برگزاری هیئت های مذهبی ، همایش کودکان عاشورایی ، همایش تجلیل از خطبا ، ذاکرین ، پیرغلامان و نوگلان حسینی از جمله برنامه های اجرا شده در این ایام است.
 
معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره پرچمدار بقای نهضت حسینی «حضرت زینب (س)» ، تبیین فلسفه عاشورا و رشادت ها و نقش و جایگاه این بانوی گرانقدر از دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده تا به نوعی حضور زنان ونقش آنان را در جامعه و اجتماع با رعایت حجاب، عفاف و پاکدامنی معرفی کند.  
برچسب ها: شهردار ، همایش ، زینبیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار