نماینده شورای عالی استانها گفت : فرمانداران باید برای ارائه کارنامه ای قابل قبول به عنوان نماینده ارشد دولت در مدیریت شهری نباید کم کاری کنند وباید به قوانین و مقررات دولت و مجلس شورای اسلامی اشراف کاملی داشته باشند .

دکتر مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:مدیریت شهری در شهرستانها در سمت فرمانداری و حتی شوراهای اسلامی زیر ذره بین نقد مردم قرار دارد زیرا مردم این نهاد ها را نمایندگان دولت می دادنند و توقع کم کاری از این مسئولان در سیستم مدیریت شهری ندارند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در هرشهرستان تازه تاسیسی که به تازگی به جمع شهرستانهای پایتخت در مختصات جغرافیایی استان تهران اضافه می شود مشکلات و کمبود های زیادی وجود دارد که شناسایی آن بر عهده شورای اسلامی آن منطقه است .

نماینده شورای عالی استانها اضافه کرد :زیرا اعضاء شورا ها از جنس مردم این قیبل شهرستانها هستند و ازکم و کاستی های موجود در این مناطق شناخت کاملی دارند و می توانند از طریق اولویت بندی فهرست این مشکلات و ارائه آن به فرمانداری به عنوان مدیریت ارشد شهرستان در جریان رفع آنها قدم بر دارند .

دکتر چمران در خاتمه اظهارداشت :فرمانداران باید برای ارائه کارنامه ای قابل قبول به عنوان نماینده ارشد دولت در مدیریت شهری به قوانین و مقررات دولت و مجلس شورای اسلامی اشراف کاملی داشته باشند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.