رئیس ستادمساجدکل کشور گفت : ملت ایران در سخت ترین شرایط همیشه حامی ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده اند و ملتی همیشه در صحنه ایران خاری بر چشمان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود .

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:حکومت اسلامی ایران از رهبری پیرو خط سرخ امام حسین (ع) از آغاز شکل گیری انقلاب با رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و سپس با هدایت های ارزشمند مقام معظم رهبری برخوردار بوده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ملت ایران در سخت ترین شرایط همیشه حامی ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده اند و ملتی همیشه در صحنه ایران خاری بر چشمان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود .

رئیس ستاد مساجد کل کشور با اشاره به ارادت ملت ایران به ائمه اطهار (ع)اضافه کرد :ملت ایران همانند سایر شیعیان جهان در ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت در ماههای محرم و صفر با عزاداری های خود به شکل های گوناگون ارادت قلبی خود را به سید الشهدا (ع) و اهل بیت آن حضرت عاشقانه نشان دادند .

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خاتمه اظهارداشت :هرساله مراسم عزاداری امام حسین (ع) وائمه اطهار(ع) به ویژه در ماه صفر پرشور تر از گذشته برگزار می شود و این موضوع نشانه قلیان پیدا کردن شور حسینی در کشور اسلامی ایران است واینگونه مراسم ها هرساله با شکوه تر نسبت به گذشته برپا می شود ./س


برچسب ها: ایران ، دشمنان ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.