فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دریک حرکت عجیب بازی‌های هفته 21 لیگ برتر را همزمان با بازی دوستانه دوم تیم زیر 22 سال برگزار خواهد کرد واین مسئله با اعتراض باشگاه پرسپولیس روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم زیر22 سال ایران در حالی روز جمعه یک بازی دوستانه را در کیش برگزار خواهد کرد که در همین روز سه بازی رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.
یکی از بازی‌های این روز بین پرسپولیس و نفت تهران برگزار خواهد شد.

تیم پرسپولیس در حال حاضر با حذف عالیشاه مصدوم و امیرعابدزاده، صادقیان و مسلمان را در تیم زیر 22 سال دارد، در حالی که سه بازیکن نفت در این تیم عضو هستند.

طبق قوانین فوتبال ایران، حق در اختیار داشتن بازیکنان برای بازی‌های رسمی توسط باشگاه‌ها، که مورد تایید و تاکید فیفا است نادیده گرفته شده است.

در حال حاضر، شرایط موجود اینگونه خواهد بود که نفت تهران به دلیل حضور سه بازیکنش در تیم ملی می‌تواند آن‌ها را برای بازی در مقابل پرسپولیس در اختیار داشته باشد اما پرسپولیس نخواهد توانست از دو ملی پوش خود استفاده کند، البته بعید به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان خواهان چنین تقابلی با دایی باشد اما از سوی دیگر خبر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس و علی دایی با این شرایط برای استفاده از حق طبیعی خود ملی پوشان خود را فرا بخوانند و حتی حضور آن‌ها در سایر تمرینات تیم ملی هم با مشکل روبه رو شود.

پرسپولیس از ابتدای این فصل بارها در تمرینات آماده سازی خود تعداد زیادی بازیکن ملی پوش غایب داشته است که بعضی از آن‌ها در تیم زیر 22 سال حاضر بودند ولی با این وجود همکاری لازم انجام شده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، فدراسیون ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۳:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۲
لزومی نداره آقای منصوریانی که خودش استقلالی هست وقتی که الان جدول اول پرسپولیسه و تیم دوم تیم خوده آقای منصوریان هست بخواد به نفع استقلال بازیکنای کلیدی پرسپولیسو ببره
آخرین اخبار