هنرمند کارتونیست کشورمان گفت: با ساخت انیمیشن های خوب داخلی و نمایش آنها در کنار سینما از طریق شبکه پویا نمایی می توانیم ساختار سینمای کودک را تقویت کنیم.

پیمان شریفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شبکه پویانمایی در حوزه جذب مخاطب کودک و نوجوان در داخل شبکه های ماهواره ای رقیبایی جدی دارد که برای جلو گیری از عقب افتادن نسبت به آنها باید سطح تولیدات خود را با نمایش فیلم های جذاب ارتقاء دهد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:یک عمر تلاش کردیم که سینمای کودک داشته باشیم و حال که آن را با نام شبکه پویانمایی بدست آورده ایم بایدبا ساخت انیمیشن های خوب داخلی آن را تقویت کنیم بارها گفتیم که پایه گذار هر سیاست کودک است و در این راستا می توانیم از آن بهره لازم را ببریم .

این هنرمند کارتونیست کشورمان با اشاره به فعالیت شرکت صبا در تولید انیمیشن در کشوراضافه کرد:شرکت فیلمسازی صبا در گذشته ضعف های زیادی داشت اما در حال حاضر خلاء های گذشته از بین رفته است .

شریفی در خاتمه اظهارداشت :تولیدات و طرح ها توسط گروه های مختلف انیمیش سازی مورد بررسی قرار می گیرد و این وضعیت در آینده بهتر خواهد شد ./ش


برچسب ها: تولید ، انیمیشن ، سینما ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.