استاندار کرمان گفت: امکانات دولتی نمی تواند به تنهایی اقتصاد استان کرمان را شکوفا کند لذا دولت باید زمینه مشارکت بخش خصوصی را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِِ کرمان، علیرضا رزم حسینی در همایش روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها در کرمان ، با تأکید بر اینکه بخش دولتی باید زمینه‌ی حضور بخش خصوصی را فراهم کند، افزود: مهم‌ترین رسالت بخش دولتی تسهیل سرمایه‌گذاری است.

وی خاطر نشان کرد: هر جا توسعه اقتصادی اتفاق بیفتد ، بزهکاری ، فساد و مشکلات رفع و به دنبال آن امنیت پایدار ایجاد می شود.

رزم حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان در بخش صنعت و معدن از ظرفیت بالایی برخورداراست ، تصریح کرد: بخش اکتشاف کشور فقیر است و اگر در این بخش بیشتر سرمایه گذاری کنیم، عناصر معدنی بیشتری کشف خواهد شد که این می تواند زمینه توسعه بیشتر را فراهم کند.
وی با اشاره به سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در صنایع فولاد ، گفت: این سرمایه گذاری در سه سال آینده به ثمر خواهد نشست.

استاندار کرمان افزود: بخش وسیعی از استان کرمان را می‌توان مسیر گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی قرار داد.

وی گفت: کرمان مانند یک استان کویری به نظر می‌رسد، اما گذشتگان ما با سختی و استقامت این استان را به باغ‌هایی تبدیل کرده‌اند و 25 درصد باغ‌های کشور را در استان کرمان ایجاد کردند و ما باید این باغ‌ها را توسعه دهیم/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.