معاملات آخر هفته بورس انرژی با داد و ستد برق، میعانات گازی،حلال، متانول و سایر حامل های انرژی مجموعا به ارزش 34 میلیارد ریال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، در معاملات امروز  چهارشنبه، چهارم دیماه در بازار فیزیکی و در شروع ساعات معاملات در رینگ داخلی 875 تن متانول پتروشیمی زاگرس واقع در عسلویه به ارزش 9 میلیارد و 387 میلیون ریال معامله شد.

امروز، میعانات گازی پالایشگاه ایلام از سوی شرکت ملی نفت ایران طبق روال هر روز عرضه شد و با موفقیت به فروش رسید. ارزش هر بشکه از این محصول 1 میلیون و 965 هزار ریال ریال قیمت خورد. خریداران 2040 بشکه میعانات گازی پالایشگاه ایلام را به ارزش 4 میلیارد و ریال خریداری کردند.

امروز همچنین شرکت پالایش نفت تبریز 480 هزار لیتر حلال 402 را در رینگ داخلی بازار فیزیکی به ارزش 9 میلیاردو 165 میلیون ریال عرضه کرد و بفروش رساند.

امروز در تابلو ¬سایر حامل های انرژی هم 200 تن بنزول واحد کک سازی و پالایش قطران زرند به ارزش 1 میلیارد و 700 میلیون ریال فروخته شد.

800 تن قطران شرکت پالایش قطران زرند هم به ارزش 6 میلیارد و 404 میلیون ریال به فروش رسید. 

در بازار مشتقه، 645 قرارداد سلف موازی استاندارد برق در سه نماد بار پیک روزانه ، میان باری و بار پایه روزانه معامله شد.

تعداد معاملات صورت گرفته در تابلو برق 11 مورد و ارزش کل آن حدود 3 میلیارد ریال بود.
در آخرین روز کاری هفته و با انجام معاملات در دو بازار مشتقه (تابلو برق)، و بازار فیزیکی مجموع ارزش معاملات امروز بورس انرژی به 34 میلیارد ریال رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، انرژی ، متانول ، قطران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار