در حالي که همزمان با تجمع هزاران مسيحي در بيت لحم، ميليون ها پيرو اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در کربلا معلي گردهم آمده بودند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از شيعه آنلاين، شبکه خبري BBC انگليس همواره ادعا دارد که يکي از حرفه اي ترين شبکه هاي خبري جهان به شمار مي رود و شبکه اي بي طرف است!

اين در حاليست که بررسي رويکرد و رفتار اين شبکه در دو روز گذشته،‌ دروغي بودن اين ادعا را به راحتي ثابت مي کند.

شب گذشته سالروز ميلاد حضرت مسيح عليه السلام بود و يکي از مقدس ترين روزها براي پيروان دين مسيحيت به شمار مي رفت. هر ساله هزاران مسيحي از نقاط مختلف جهان براي برگزاري مراسم خاص اين شب، خود را به شهر "بيت لحم" در بيت المقدس مي رسانند.

شبکه خبري BBC که تلاش مي کند وجهه حرفه اي بودن خود را حفظ کند نيز در بخش هاي خبري خود، گزارشي هايي در اين مورد منتشر کرد.

اما اکنون اين پرسش مطرح مي شود که چطور اين شبکه حرفه اي به تجمع و حضور هزاران مسيحي در بيت لحم توجه کرده و در بخش هاي خبري خود گزارش هايي به آن اختصاص داده اما به تجمع ميليوني عزاداران سيد و سالار شهيدان، حضرت أبا عبدالله الحسين عليه السلام نه تنها گزارشي يا خبري اختصاص نداده بلکه کوچک ترين اشاره اي هم نکرده است.

در حالي که همزمان با تجمع هزاران مسيحي در بيت لحم، ميليون ها پيرو اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در کربلا معلي گردهم آمده بودند.
برچسب ها: بی بی سی ، بی طرفی ، ادعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.