مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آزاد‌‎ سازی 7 هزار و 66 مترمربع از اراضی ملی در دو شهرستان استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مهندس محمدرضا داودی مقدم با اعلام این خبر گفت: دو قطعه زمین به مساحت یک هزار و 184 مترمربع و 882 مترمربع از اراضی ملی در شهرستان گناباد که توسط سودجویان تصرف و صرف فعالیت های اقتصادی شده بود با تلاش کارشناسان حفاظت اراضي و حقوقي اداره راه و شهرسازی گناباد و همراهی و حمایت دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان آزاد شد.

وی افزود: همچنین یک قطعه زمین در شهرطرقبه و در حاشیه جاده طرقدر به مساحت 5 هزار متر مربع که ضمن تصرف خلاف قانون به کاربری باغداری اختصاص یافته بود، با پیگیری کارشناسان حفاظت و حقوقی اداره راه وشهرسازی شهرستان‌‌های طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: مطابق ماده شش قانون زمین شهری مصوب سال 66 که مربوط به اراضی موات شهری است، این اراضی در اختیار دولت قرار می‌گیرد و برابر با ماده 12 همین قانون، تشخیص موات بودن زمین و همچنین احیای اراضی در داخل محدوده شهری با اداره راه و شهرسازی است/ش


برچسب ها: اراضی ، ملی ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.