مدير املاك و حقوقي راه و شهرسازي خراسان رضوي از آزاد‌‎ سازي 7 هزار و 66 مترمربع از اراضي ملي در دو شهرستان استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان خراسان رضوي، محمدرضا داودي مقدم با اعلام اين خبر گفت: دو قطعه زمين به مساحت يك هزار و 184 مترمربع و 882 مترمربع از اراضي ملي در شهرستان گناباد كه توسط سودجويان تصرف و صرف فعاليت هاي اقتصادي شده بود با تلاش كارشناسان حفاظت اراضي و حقوقي اداره راه و شهرسازي گناباد و همراهي و حمايت دادستاني و نيروي انتظامي شهرستان آزاد شد.

وي افزود: همچنين يك قطعه زمين در شهرطرقبه و در حاشيه جاده طرقدر به مساحت 5 هزار متر مربع كه ضمن تصرف خلاف قانون به كاربري باغداري اختصاص يافته بود، با پيگيري كارشناسان حفاظت و حقوقي اداره راه وشهرسازي شهرستان‌‌هاي طرقبه و شانديز رفع تصرف شد.

مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي خراسان‌رضوي خاطرنشان كرد: مطابق ماده شش قانون زمين شهري مصوب سال 66 كه مربوط به اراضي موات شهري است، اين اراضي در اختيار دولت قرار مي‌گيرد و برابر با ماده 12 همين قانون، تشخيص موات بودن زمين و همچنين احياي اراضي در داخل محدوده شهري با اداره راه و شهرسازي است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار