هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در چند هفته گذشته با فرصت سوزی‌هایی که داشتیم باعث ناراحتی مردم اصفهان شدیم اما حالا امیدوارم مردم با استادیوم آشتی کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت رسمي باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علی کریمی پس از پیروزی تیمش برابر فجرسپاسی اظهار داشت: همه هدف ما این بود که هرطور شده است ببریم زیرا حدود هشت هفته بود که در خانه پیروز نمی‌شدیم و شرمنده هواداران شده بودیم.

وی با بیان اینکه مقتدرانه توانستیم در این بازی پیروز شویم تصريح کرد: خدا را شکر من و شریفی که از جوانان تازه به تیم اضافه شده هستیم توانستیم گلزنی کنیم اما بالاخره همه تیم زحمت می‌کشد و مهم این است که هرکس صاحب موقعیت می‌شود با نهایت دقت از موقعیت خود استفاده کند.

هافبک سپاهان با بیان اینکه در بازی‌های قبلی از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کردیم تصریح کرد: در چند هفته گذشته با فرصت سوزی‌هایی که داشتیم باعث ناراحتی مردم اصفهان شدیم اما حالا امیدوارم مردم با استادیوم آشتی کنند و به تماشای بازی‌های ما بیایند.

کریمی در خصوص اینکه زیاد اهل خوشحالی پس از گل نیست بیان داشت: خدا را شکر که گل زدم اما زیاد اهل خوشحالی بعد از گل نیستم.

هافبک سپاهان در خصوص رویارویی با علی کریمی تراکتورسازی در دیدار قبلی سپاهان خاطرنشان کرد: به هر حال او یکی از اسطوره‌های فوتبال کشور است و افتخاری است که در این سن توانستم برابر او بازی کنم. محرم نوید کیا علی کریمی و مجتبی جباری بازیکنانی بودند که در پست هافبک نفوذی از بهترین‌های ایران و آسیا هستند و به طبع من بازی‌های آنها را دوست دارم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد منبری
۱۲:۵۶ ۰۴ دی ۱۳۹۲
شما اشتباهتان همینه دیگه، خوب بازی کنین تا مردم به استادیوما بیان، مردم کودن که نیستند
آخرین اخبار