مديركل فرودگاه‌هاي آذربايجان‌شرقي از پيشرفت 90 درصدي باند فرودگاه تبريز خبر داد.

به‌ گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه‌هاي استان آذربايجان شرقي؛ در پي بازديد مديركل راه‌وشهرسازي آذربايجان‌شرقي، معاون عمراني استاندار و مديركل فني استانداري، علي رستمي مديركل فرودگاه‌هاي استان ضمن ارائه گزارشي از وضعيت پروژه باند فرودگاه تبريز از پيشرفت 90 درصدي آن خبر داد.

در جريان آخرين وضعيت پروژه بازسازي باند اصلي فرودگاه تبريز قرار داد.

رستمي افزود: بتن‌ريزي پروژه باند اصلي فرودگاه تبريز به‌صورت مكانيزه و دستي در حال انجام است و اميدواريم با ادامه روند كار مداوم شاهد بهر‌ه‌برداري از اين پروژه تا پايان امسال باشيم.

وي اعتبار اين پروژه را 300 ميليارد ريال عنوان و خاطرنشان كرد؛ 195 ميليارد ريال مربوط به هزينه‌هاي عمراني و 105 ميليارد ريال آن مربوط به سيستم روشنايي باند است.

همچنين معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي نيز پس از بازديد باند فرودگاه تبريز، ضمن قدرداني از دست‌اندركاران به جهت كار شبانه‌روزي در هواي سرد زمستان، از روند اجراي پروژه ابراز رضايت كرد.

وي در پايان با بيان اينكه استاندار آذربايجان‌شرقي بر تسريع در انجام پروژه‌هاي مهم و ملي استان تاكيد دارد افزود: با توجه به رعايت مسائل فني و استفاده از تجهيزات روز، مشكلي در روند اجراي پروژه پيش نخواهد آمد و به زودي شاهد بهره‌برداري آن خواهيم بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیشرفت ، فرودگاه ، تبریز ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار