فرماندار مرودشت گفت: پلی‌کلینیک بزرگ تخصصی تأمین اجتماعی مرودشت با 55 درصد پیشرفت فیزیکی با زیربنای 4 هزار متر مربع در چهار طبقه و با اعتباری افزون بر 7 میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید یدالله حسینی در بازدید و بررسی روند ساخت و ساز پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی شهر مرودشت با ابراز رضایت از عملکرد پیمانکار این پروژه اظهار داشت: با شتابی که در پیشرفت فیزیکی پروژه مشاهده می‌شود امید است بتوانیم با پیگیری‌های خوبی که توسط  نماینده این شهرستان در خانه ملت در حال انجام است با افتتاح این مرکز، بهره‌مندی جمعیت 150 هزار نفری بیمه شده و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی را به‌زودی شاهد باشیم.

وی خدمات قابل ارائه را در این پلی‌کلینیک را عمل‌های جراحی سراپایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی و بخش‌های مهم دیگر عنوان کرد.

حسینی با توجه به جامعه هدف تأمین اجتماعی که اغلب از بازنشستگان و افراد سالخورده هستند راه‌اندازی این مرکز را یک اقدام اساسی در تکریم شهروندان دانست و گفت: از پیمانکار پرتلاش پروژه و مجموعه درمانی تأمین اجتماعی انتظار داریم با جدیت نسبت به انجام تعهدات اقدام کنند.

این مسئول از عدم وجود پارکینگ با توجه به موقعیت این مرکز که در کانون تراکم جمعیت شهر واقع شده انتقاد و ضرورت پیش‌بینی پارکینگ را گوشزد کرد.

فرماندار مرودشت مشکل فاضلاب این مجموعه را نیز به عنوان یک موضوع اساسی برشمرد و افزود: در اسرع وقت طی جلسه‌ای با دستگاه‌های اجرایی مرتبط نسبت به پیگیری در حل این معضل اقدام شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فارس ، مرودشت ، پلی کلینیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۴
باسلام خواهشمندیم این درمانگاه تاامین اجتمایی تازه ساخت را بدون پارکینگ افتتاحنکنید ومثل اینکه میخواهنداین درمانگاه را فعلا با همان نیرو وهمان امکانات افتتاح کندوقتی که ما هم اعتراض کردیم گفتند دست ما نیست خواهشمندیم بگذارید تاحداقل اورژانس ورادیولوژی واتاق عمل هم تجهیز شود چون قبا از افتتاح اگر این کارها شود بهتراست تا10سال پس ازافتتاح نکنید ابن کارهارا بخدا مردم گناه دارند اشکال ندارد چند ماه دورتر افتتاح شودولی بهتر از قبل با تشکر