مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه هم اکنون تعدادی مجسمه شهری در دست ساخت است، گفت: تا پایان سال 10 مجسمه دیگر به شهر تهران اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،   مجتبی موسوی گفت: طبق قولی که برای اضافه کردن مجسمه به سطح شهر داده بودیم، دو هفته پیش نیم تنه قیصر امین پور در میدان این شاعر بزرگ در منطقه 2 نصب شد و چند روز پیش نیز از سردیس شهید مفتح در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران رونمایی شد.
 
وی با بیان اینکه تعدادی مجسمه شهری دیگر نیز در دست ساخت است که به مرور زمان آماده شده و در سطح شهر به کار گرفته می شود، افزود: برخی از آثار با موضوع انتزاعی کار می شود.
 
موسوی در خصوص نصب تندیس زنده یاد دکتر حسن حبیبی در بنیاد امیر کبیر هم اظهار داشت: این تندیس نیز پس از بهره برداری از بنیاد در این محل نصب می شود.
 
مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه گفت: تندیس کمال الملک نیز در موزه مکتب کمال الملک نصب شده و تندیس مفاخری از جمله دکتر شیبانی و استاد مطهری نیز در حال آماده شدن هستند.
 
موسوی با اشاره به پایان مرحله سوم فراخوان طراحی مجسمه های شهری و اعلام اسامی منتخبین این فراخوان بیان کرد: 69 اثر از 66 هنرمند مجسمه ساز در این فراخوان انتخاب شده و ماکت طرح های ارائه شده در نمایشگاهی در نگارخانه برگ در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
وی زمان این نمایشگاه را از 25 آذر تا 9 دی اعلام کرد و افزود: 550 نفر از هنرمندان مجسمه ساز با ارسال 1029 اثر به دبیرخانه، در این فراخوان شرکت کردند.
انتهای پیام/
برچسب ها: مطری ، تندیس ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار