ناصر محمد‌صالحی رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه از اعلام درخواست هیئت کاراته استان کرمانشاه برای میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی غرب کشور خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

به گفته وی، در این خصوص موافقت ضمنی صورت گرفته و قول مساعد نیز گرفته شده که با جذب اسپانسر و حمایت ویژه مسئولان بتوانیم میزبانی مسابقات غرب کشور را در کرمانشاه برگزار کنیم.

رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: 150 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی استان انتخابی قهرمانی کشور در اواخر دی‌ ماه سال‌جاری شرکت می‌کنند.

محمدصالحی با اشاره به وضعیت نامناسب بودجه هیئت کاراته استان کرمانشاه، بیان داشت: انتظار این هیئت از مسئولان این است که از ورزشکاران این رشته ورزشی حمایت کنند. 

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات و کلاس‌های داوری در بالا بردن سطح حرفه‌ای ورزشکاران تاثیرگذار است و در صورت عدم انجام این برنامه‌ها، حفظ جایگاه و موقعیت کاراته کرمانشاه با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه لازمه حضور موفق در میادین، کسب امتیاز ورود به تیم ملی و قهرمانی را برگزاری مسابقات مکرر، اردوها و زیرساخت‌های مناسب دانست و گفت: به‌دلیل نبود اعتبارات این هیئت با مشکل مواجه شده است.

وی با اشاره به عملکرد موفق ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات آسیایی امارات، تصریح کرد: در این مسابقات پنج ورزشکاران کرمانشاهی 6 مدال کسب کردند و این امر برای نخستین بار در سطح مسابقات آسیایی اتفاق افتاد./ش

برچسب ها: کاراته ، هیئت ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.