دولت در طرح جامع مسکن از سه دهک اول جامعه برای برخورداری از مسکن حمایت های ویژه می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در جمع خبرنگاران همدان افزود: طرح جامع مسکن در دولت یازدهم بر پایه اصلی شناسایی خانواده های نیازمند مسکن در کشور بر اساس دهک های درآمدی و اقتصادی برای برخورداری از حمایت دولت است.
به گفته سید محمد پژمان : پس از استخراج نتایج اولیه این طرح که احتمالا تا پایان سال آماده می شود سه دهک اول جامعه از حداکثرحمایت و مداخله دولت در زمینه تامین مسکن مناسب برخوردار می شوند.
وی همچنین با اشاره  به تدوین طرح جامع مسکن در دستور کار دولت گفت: این طرح برای سامان دادن به وضع مسکن در کشور پیش‌بینی شده است و تا چند ماه آینده به مرحله اجرا در می‌آید.
وی شناسایی نیازمندان به مسکن، شناسایی تقریبی و نزدیک به واقعیت دهک‌های اقتصادی و تدارک زیرساخت‌های لازم را از جمله مفاد این طرح بیان کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تمام بضاعت کشور را در این مسیر سازماندهی خواهیم کرد تا همه اقشار جامعه را از مسکن مناسب بهره‌مند کنیم.
پژمان همچنین گفت : همه تعهدات دولت قبل در زمینه مسکن مهر در دولت یازدهم اجرائی می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : همه مساکن مهر که عملیات اجرائی آنها آغاز شده و قرارداد منعقد شده را با قوت دنبال می کنیم و مشکلات موجود بر سر راه اجرای این طرحها را برطرف خواهیم کرد./س
برچسب ها: حمایت ، جامعه ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.