مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی بازار بزرگ تهران، از برگزاری همایش بزرگ بصیرت در این بازار خبر داد.

 صفری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش بزرگ بصیرت در امامزاده زید (ع) واقع در بازار بزرگ تهران 9 دی ماه سال 92 برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: همایش بزرگ بصیرت روز دوشنبه 9 دی ماه سال جاری بعد از نماز ظهر و عصر ساعت 12:30 تا 14 درامامزاده زید (ع) واقع در بازار بزرگ تهران برگزارمی‌شود.
 
صفری با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، اداره فرهنگی منطقه، اداره اجتماعی و  فرهنگی ناحیه سه منطقه و بازار بزرگ تهران و امامزاده زید (ع) همکاری و مشارکت دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری، مداحی، سخنرانی مذهبی، توزیع بروشور، سی‌دی‌های مرتبط با وقایع 9 دی ماه سال 88 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
صفری در پایان با اشاره به لزوم برگزاری این همایش افزود: همایش بزرگ بصیرت روز دوشنبه 9 دی ماه سال 92 در امامزاده زید (ع) واقع در بازار بزرگ تهران و منطقه 12 به منظور یادآوری وقایع و رویدادهای فتنه سال 88، عاشورای سال 88 و حماسه ملی مردم ایران در اعتراض به وقایع سال 88 با حضور شهردار منطقه 12، معاونان و مدیران ارشد منطقه، ستاد اقامه نماز جمعه تهران، برگزار می‌شود.
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: همایش ، بصیرت ، بازار ، بزرگ ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.