دوچرخه‌ای مخصوص ورزشکاران تنبل + عکس

دانشمندان یک دوچرخه منحصر بفرد برای کمک به دوچرخه سواران ساخته‌اند که با استفاده از فناوری خاصی در آن مشکل سوختگی ناشی از پدال زدن دوچرخه سوار برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران طراحی ابتکاری برای کمک به دوچرخه‌ سواران ابداع کرده‌اند که باعث راحتی کار دوچرخه سواران در هنگام دوچرخه سواری خواهد شد.

گفتنی است: در حقیقت این تکنولوژی یک چرخ دوچرخه منحصر بفرد است که می‌تواند بر روی هر دوچرخه‌ای نصب شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ با استفاده از این چرخ دوچرخه سواران می‌توانند با کمک نرم افزار موجود بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود با آن ارتباط برقرار گرفته و اطلاعاتی مانند سرعت دوچرخه سواری و ارتفاع مسیر را بدست آورند.

در عین حال این چرخ منحصر بفرد دارای یک باتری قابل شارژ است که در هنگام پدال زدن شارژ می‌شود و دوچرخه سوار هنگامی که دچار احساس خستگی می‌شود می‌تواند با استفاده از این موتور چرخ دوچرخه خود را به حرکت درآورده رفع خستگی نماید.


این چرخ هوشمند در چرخ عقب دوچرخه نصب می‌شود و با اتصال به گوشی تلفن همراه می‌تواند از طریق بلوتوث فرامینی را در دوچرخه اجرایی نماید از جمله حتی می‌تواند مکان جغرافیایی دوچرخه را از طریق فناوری PS ی شناسایی نماید.

همچنین نرم افزار نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه می‌تواند به دوچرخه سوار نشان دهد که چند کالری انرژی حین دوچرخه سواری سوزانده است.

در حال حاضر طراحان این سیستم هوشمند فروش آن را بر روی سایت اینترنتی آغاز کرده‌اند و ساخت آن به صورت نقاشی برای هر مشتری در حدود 699 دلار برآورد هزینه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دوچرخه ، گوشی ، تلفن ، ارتفاع ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار