معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: در آینده‌ای نزدیک میدان نوبنیاد یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز تبادل سفر در شمال شرق تهران می‌شود.

پوریا محمدیان در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: ساماندهی میدان نوبنیاد واقع در شمال شرق تهران در منطقه یک در معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک در حال اجراست.
 
محمدیان اظهار داشت: میدان نوبنیاد یکی از پرترددترین معابر سطح منطقه یک به شمار می‌رود که با توجه به موقعیت میدان و حجم بالای مسافرین موجود در محدوده و همچنین بر اساس طراحی خط  6BRT سازمان حمل ونقل و ترافیک که در کنار رفیوژ میانی در طول بزرگراه صدر و شهید بابایی در نظر گرفته است و جذب سفر بالا و حجم زیاد مسافران در ایستگاه BRT زیر پل عابر پیاده، در این محدوده قابل پیش‌بینی می‌شود.
 
محمدیان بیان کرد: بدین ترتیب بروز مشکلات متعدد ترافیکی حتمی است، به همین منظور با بررسی و شناسایی موانع و مشکلات، اقداماتی از قبیل ساماندهی، تکمیل مبلمان داخلی و مسقف نمودن پایانه نوبنیاد، تجمیع خطوط تاکسیرانی داخل پایانه، ایجاد کندرو جهت تسهیل تردد مسافرین و توقف خودروها، مکانیزه نمودن پل عابر پیاده و ایجاد ایستگاه بی آرتی و ساخت مترو نوبنیاد جهت رفع اغتشاشات ترافیک صورت می‌گیرد.
 
محمدیان بیان کرد: به علت تردد بالا در این معبر شریانی و با پیش‌بینی‌های کارشناسان ترافیکی حوزه حمل و نقل و ترافیک، در دو سال آینده میدان نوبنیاد به یکی از میادین و مراکز مهم تبادل سفر تهران تبدیل می‌شود تا به صورت اصولی و منطبق با معیارها و استانداردهای مهندسی ترافیک بتواند سهم عمده‌ ترددهای محدوده را تکمیل نماید و با اجرای دقیق طرح‌ها، ایمنی معابر تأمین گردد.
 
محمدیان خاطرنشان کرد: بدین ترتیب همزمان با رفع مشکلات محدوده، زمینه‌های تردد ایمن و تسهیل یافته شهروندان ناحیه یک فراهم می‌شود.

 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار