دهمين کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با موضوع "روابط عمومی یکپارچه" و با شعار "ارتباط، مشارکت و امید" در سازمان ايراني مجامع بين‌المللي وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری دهمين کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، اين كنفرانس با موضوع «روابط عمومی یکپارچه» و با شعار "ارتباط، مشارکت و امید" در روزهاي 23 و 24 دی ماه سال جاری در سازمان ايراني مجامع بين المللي وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش این کنفرانس، كه با حضور متخصصان و كارشناسان ارشد روابط عمومي و با مشارکت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن های روابط عمومی، وزارتخانه ها، نهادها و استان های مختلف کشور، دانشگاه های داخلی و خارجی و نیز با شرکت مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه روابط عمومی برگزار مي‌شود، با رويكردي نو مبتني بر پاسخ به نيازهاي عملياتي و كاربردي شركت كنندگان و مخاطبان كنفرانس شكل خواهد گرفت.
 
همچنين در اين كنفرانس علاوه بر برگزاری نشست‌هاي تخصصي و کارگاه‌های آموزشی، مقالاتی با محورهای روابط عمومی یکپارچه و مفاهیم، روابط عمومی یکپارچه و سیاستگذاری، روابط عمومی یکپارچه و برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه، روابط عمومی یکپارچه و تکنولوژی و روابط عمومی یکپارچه، طراحی کمپین و ارزیابی توسط متخصصان و اساتید روابط عمومی ارایه خواهد شد.
 
علاقمندان براي دريافت اطلاعات تكميلي مي توانند با شماره تلفن هاي 88617576 و 88617577 و يا به سايت اينترنتي كنفرانس به آدرس http://www.irancpr.ir/مراجعه نمايند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار