سخنگوي دولت با بيان اينکه هر اقدامي که در دولت انجام مي‌شود بايد مورد نظارت و کنترل قرار گيرد، گفت: بنابراين لازم است در مسئله دورکاري که از همان زمان آغاز به کار با ترديدهايي مواجه بود، مطالعات مجددي انجام دهيم و بازخوردها را رصد کنيم که آيا اين اقدام بهينه بوده است يا خير.

محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه هر اقدامي که در دولت انجام مي‌شود بايد مورد نظارت و کنترل قرار گيرد، اظهار داشت: اساسا از تکاليف معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني نظارت و کنترل اقدامات انجام شده و رصد بازخوردهاي آن است.
 
وي افزود: بنابراين طبيعي است که در مسئله دورکاري که از همان زمان آغاز به کار با ترديدهايي مواجه بود، يک دور تامل کنيم.
 
نوبخت تصريح کرد: براي رشد 8 درصدي اقتصاد که در برنامه پنجم توسعه به عنوان يک هدف مطرح شده است 5.5 واحد درصدش از محل سرمايه‌گذاري جديد و 2.5 واحد درصد اين رشد از محل افزايش بهره‌وري حاصل مي‌شود.
 
وي تصريح کرد: بهره‌وري يعني بهره‌وري از نيروي انساني و بهره‌وري از عوامل ديگر غير از عوامل کار تا اينها دست به دست هم دهند و بتوانند اين 2.5 واحد را توليد کنند.
 
سخنگوي دولت افزود: بنابراين ما بايد بررسي و مطالعات مجددي انجام دهيم و بازخوردها را رصد کنيم که آيا اين اقدامي (دورکاري و ساير اقدامات) که در گذشته انجام شده بهينه بوده است يا خير.
 
وي ادامه داد: در صورت بهينه بودن اين اقدامات را ادامه دهيم و اگر نادرست بود اصلاحش مي‌کنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دورکاری ، اقتصاد ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار