هفت کاندیدای رياست فدراسیون تکواندو با تهیه و ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار انتخاب سرپرست برای این فدراسیون شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو قرار بود ساعت 10 صبح یکشنبه اول دی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود که شب قبل از برگزاری وزارت ورزش و جوانان در پی دريافت نامه ای از سازمان بازرسی کل کشور ، مجمع را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.

پس از اتخاذ این تصمیم، هفت نفر از میان 10 کاندیدای ریاست فدراسیون با تهیه و ارسال نامه ای ضمن حمایت از این تصمیم وزارت ورزش و جوانان خواستار انتخاب سرپرست برای این فدراسیون شدند. در این نامه آمده است:

برادر ارجمند ، استاد فرهیخته جناب آقای دکتر گودرزی

وزیر محترم ورزش و جوانان

اینجانبان کاندیداهای رياست فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران برخود واجب می دانیم به جهت تدبیر حضرت عالی در ایجاد عدالت انتخاباتی فدراسیون تکواندو از جنابعالی تقدیر و تشکر نمائیم و خدا را شاکریم که این مهم برای اولین بار در دوره وزارت حضرتعالی اتفاق افتاد. لذا ضمن تشکر و قدردانی مجدد تقاضا داریم با توجه به پایان دوره ریاست فعلی فدراسیون در تاریخ 20/09/92 دستور فرمائید هر فردی که صلاح می دانید سرپرستی فدراسیون را برعهده گیرد تا انشالله ضمن ادامه کار قانونی فدراسیون ، هر چه زودتر انتخابات در فضایی سالم و آرام برگزار شود.

جمشید سهرابی، هادی ساعی، نادر خدامرادی، فرامرز دلدار خیرآبادی، علی محمد بسحاق، مهدی صادقی و محمد مهدی اسعدی هفت کاندیدایی بودند که نامه فوق را امضاء و به دفتر وزیر ورزش و جوانان تحويل دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار