مجری سیمای انگلیسی شبکه سحر بر وجود ظرفیت بالای شبکه سحر و سیمای انگلیسی آن بر گسترش کمی و کیفی ساختار و برنامه ها تأکید کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، حمید شرفی مجری سیمای انگلیسی شبکه سحر که از سال 80 همکاری خود را در زمینه های دبیری و سردبیری خبر انگلیسی و همچنین گویندگی خبر شروع کرده و اکنون مجری برنامه "منشور ایران" است با اشاره به این مطلب گفت: در این برنامه اوضاع سیاسی و اقتصادی و تحولات ایران بررسی می شود و مهمانان برنامه به صورت حضوری، تلفنی و تصویری به گفت و گو و تبادل نظر پیرامون محورهای مرتبط با موضوع می‌پردازند.

وی در مورد تغییرات ایجاد شده در این برنامه از ابتدا تاکنون اظهار کرد: نام این برنامه در ابتدا "میزگرد" بود که با تغییر تهیه‌کننده به "منشور ایران" تغییر یافت. همچنین تهیه و پخش گزارش‌های جذاب باعث رفع یکنواختی از فضای برنامه شده است. ضمن اینکه گرافیک برنامه نیز تغییرات خوبی داشته و وله‌های تصویری هم جذابتر شده است.

شرفی که دانش آموخته رشته آمار است و تهیه سؤالات برنامه را نیز بر عهده دارد خاطرنشان کرد: با بررسی اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌ها سؤالات مناسب را طراحی و با مشورت تهیه‌کننده برنامه، بهترین‌ها را از میان آنها انتخاب می‌کنیم.

مجری سیمای انگلیسی شبکه سحر، رمز جذب مخاطب را خبررسانی بدون سوگیری و پرهیز از یکجانبه نگری به مسایل دانست و افزود: مخاطب همواره مایل است نظرات دو طرف مسایل و رویدادها را بداند و چالش مهمی که وجود دارد این است که بتوانیم کسانی که نظرات مخالف دارند را جذب کرده و در تفکر و اندیشه آنها نفوذ کنیم. به همین دلیل ما بدون سوگیری به بررسی مسایل می پردازیم زیرا می دانیم به این ترتیب، خواهیم توانست اعتماد مخاطب را به بهترین نحو جلب کنیم .

حمید شرفی که اجرای برنامه دینی و مذهبی "حقیقت" و برنامه های سیاسی "آمریکای امروز" و "دنیای امروز" نیز بر عهده داشته است، چشم انداز پیش روی سیمای انگلیسی شبکه سحر را روشن توصیف کرد و افزود: سیمای انگلیسی و شبکه سحر از پتانسیل بسیار خوبی در زیرساخت ها و نیروی انسانی برخوردار بوده و قابلیت ارتقاء به سطوحی بالاتر را دارا هستند.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار