در مراسم تودیع و معارفهٔ رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم که با حضور صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و مدیران و متخصصان تربیت بدنی در محل پژوهشگاه برگزار شد، توجه ویژه‌ای به توسعهٔ علمی ورزش با کمک متخصصان و پژوهشگران شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در مراسم تودیع و معارفهٔ رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی که با حضور صدیقی معاون وزیر و برخی از مسئولان و مدیران متخصص در بخش تربیت بدنی در محل پژوهشگاه که در مشهد برگزار شد در ابتدا طالب‌پور در مراسم تودیع خود گفت: در ابتدا دست آورد‌ها و عملکرد این پژوهشگاه را در چند سال به طور خلاصه بیان کرده‌اند چنانچه در ادامه اقدامات صورت گرفته در این پژوهشگاه طی این مدت بیان شده و ضمن خیر مقدم به قرا‌خانلو برای ایشان آرزو ی موفقیت دارد. 

در ادامه این گزارش آمده است قرا‌خانلو رئیس جدید پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم ضمن خیر مقدم از اعتماد وزیر علوم و معاون دانشجویی تشکر کرد و همچنین از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در چندین سال اخیر توسط طالب‌پور قدر دانی كردند.

در ادامه رئیس پژوهشگاه اظهار داشت: امیدواریم با روحیه‌ای مضاعف در پیشبرد اهداف پژوهشگاه تلاش کنیم چرا كه زمان بيانگر حضورمثمر ثمر در پژوهشگاه خواهد بود.

 وی خاطر نشان کرد: هدف از شکل گیری پژوهشکده و ارتقا آن به پژوهشگاه در واقع علمی کردن ورزش کشور بود چنانچه توقع جامعهٔ علمی ورزشی کشور از پژوهشگاه در کمک به توسعهٔ علمی ورزش کشور بسیار بالاست و امیدواریم با کمک و مساعدت تمامی متخصصان و پژوهشگران با موفقیت‌های زیاد دست یابیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.