معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: امثال پناهی باید بسیار شرمنده باشند که بیگانگان به منظور تبادل نظر و گفتگو به دنبالشان هستند و البته خود این مسئله اثبات دخالت و شرکت بیگانگان در فتنه ۸۸ و یک سند محکم در این راستا به حساب می‌آید.

"حمیدرضا مقدم‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به دیدار هیئت پارلمانی اروپا با دو نفر از مجرمین امنیتی کشور اظهار داشت: در دیدار مذکور بیش از آنکه بحث بر روی اشخاص باشد، بیشتر معطوف به این مسئله است که چطور مهمانان خارجی به راحتی با مجرمین امنیتی، دیدار و گفتگو می‌کنند، چرا که در هیچ کجای دنیا چنین اجازه‌ای را به هیچ هیئت خارجی به منظور دیدار و گفتگو با تعدادی مجرم امنیتی نمی‌دهند.

مقدم‌فر تصریح کرد: واکنش نمایندگان و برخی از مسئولان به دلیل نفس عمل صورت گرفته است چرا که در ساختار قاعده‌مند نظام جمهوری اسلامی بروز چنین اتفاقی بدون هماهنگی و به صورت مخفیانه در سفارتخانه‌ای دیگر بسیار غلط و اشتباه است.

وی با بیان اینکه دیدار پناهی و ستوده با هیئت پارلمانی اروپا پیام بدی را به دنبال خود دارد، خاطرنشان کرد: امثال پناهی باید بسیار شرمنده باشند که بیگانگان به منظور تبادل نظر و گفتگو به دنبالشان هستند و البته خود این مسئله اثبات دخالت و شرکت خارجیان در فتنه ۸۸ و یک سند محکم در این راستا به حساب می‌آید. 

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: این اقدام افتخار نیست چراکه آنها اگر فرزندان ملت‌اند پس چرا بیگانگان با سوءاستفاده در پی دیدار و گفتگو به صورت پنهانی با آنها هستند اگر چنین دیداری از روی صداقت باشد نباید به صورت مخفیانه صورت می‌گرفت بلکه باید در مجلس و یا در حضور مردم انجام می‌شد.

وی اضافه کرد: پناهی به جای ادعا کردن و پاسخ دادن، باید از ملت ایران شرم کند که پنهانی در سفارت‌خانه بیگانگان اقدام به برقراری ارتباط با دشمنان می‌کند و این عمل بسیار زشت و زننده و مایه ننگ برای امثال پناهی به حساب می‌آید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی و سیاست‌خارجی کشور باید با تأمل پیگیر این مسئله باشند، خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید با آسیب‌شناسی لازم و ساماندهی دستگاه دیپلماتیک از تکرار این اقدامات جلوگیری کرده و قوه قضاییه هم باید از مجرمین امنیتی خواستار توضیح باشد که غربی‌ها از شما چه مسائلی را خواستارشدند، ارائه اطلاعات و یا خط دهی به اینکه دوباره اقدام به آشوب علیه امنیت ملی کنید؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار