معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران به شهروندان توصیه کرد: از فعالیت طولانی مدت در فضای باز اجتناب کنند.

رستگاری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح وضعیت کیفی هوای تهران گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران منتهی به 11 صبح امروز مورخ 3/10/92 هوای شهر تهران در شرایط ناسالم قرار دارد.  
 
وی افزود: طبق آمار های منتشره نسبت به روز گذشته بر میزان غلظت کلیه آلاینده ها به جزء ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با افزایش 5 واحدی روی عدد 156 قرار گرفت.  
 
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه ایستگاه فرمانداری شهر ری در شرایط ناسالم قرار دارد اظهار داشت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم پایداری تا پایان هفته انتظار می رود همچنان در شرایط ناسالم باقی بمانیم.  
 
رستگاری ادامه داد: فعالیت واحدهای تولیدی شن، ماسه ،آسفالت و بتن تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد همچنین کارخانه های سیمان نیز باید فعالیت خود را به حداقل برسانند.  
 
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: افراد مبتلا به بیماری های قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت طولانی مدت در فضای باز اجتناب نموده و سایر افراد هم از فعالیت های سنگین خود داری کنند.  
 
شایان ذکر است : طرح سراسری زوج و فرد از درب منازل فردا چهارشنبه در شهر تهران اجرا می شود همچنین امروز کمیته مواقع اضطرار ساعت 15 برای فردا تصمیم گیری می کند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار