از اعضای کمیسیون‌های قضایی و حقوقی، نشست‌های قضایی و تدوین لوایح و تنقیح قوانین و گروه پژوهش‌های قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی"، بزرگترین هنر مدیریت را کشف و به منصه ظهور رساندن استعداد‌ها برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی و پژوهشی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: اقتضای کار این است که بیش از پیش برای فعالیت‌های تحقیقاتی و زیرساختی، اهمیت قائل شویم زیرا که آثار آن می‌تواند برکات زیادی به همراه داشته باشد.

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ابتدای این مراسم گفت: بهره گیری از ظرفیت نخبگان حقوقی کشور، تهیه طرح پژوهش کیفری ونیاز سنجی آموزشی و پژوهشی از مهمترین فعالیت‌های پژوهشی سازمان در سال جاری بوده است.

دکتر جعفر صادق منش، از تدوین سند ده ساله پژوهش به منظور مشخص کردن افق‌های حرکت سازمان قضایی نیروهای مسلح دراین حوزه خبر داد وگفت: در این راستا دستور العمل تشکیل شورای پژوهشی به منظور نظارت و برنامه ریزی راهبردی بر فعالیت‌های پژوهشی تدوین و تصویب شد.

وی به فعالیت‌های دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حوزه تولید علم اشاره کردو گفت: تدوین کتاب " اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب" درمرحله پایانی قرار دارد همچنین کتاب" مجموعه مقالات همایش ملی پژوهش درنظام عدالت کیفری" و کتاب " بررسی علمی و کاربردی مقررات به کارگیری سلاح" اثر معاون دادستان نظامی تهران منتشر و سه متن آموزشی جدید ویژه قضات تدوین شده است.

دکتر صادق منش درباره بهره گیری ازظرفیت‌های نخبگان حقوقی کشور در انجام تحقیقات پژوهشی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: طرح‌های تحقیقی و پژوهشی باموضوعات مختلف به نخبگانی که توسط بنیاد نخبگان معرفی و آماده انجام خدمت سربازی هستند محول تا این عزیزان پس از ارائه کار‌های پژوهشی از کسر خدمت برخوردار شوند.

وی ادامه داد: انجام طرح استعداد یابی کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیز در دست اجراست.

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ، امضاء تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی با چندین مرکز و مدیریت علمی همایش جایگاه ادیان الهی در نظام‌های حقوقی را از دیگر اقدامات این دفتر برشمرد.

در پایان این مراسم از اعضای کمیسیون‌های قضایی و حقوقی، نشست‌های قضایی و تدوین لوایح و تنقیح قوانین و گروه پژوهش‌های قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار