ژوزه مورينيو سرمربي تيم فوتبال چلسي ثبات را يکي از پايه‌هاي موفقيت هر باشگاه دانست و ابراز تمايل کرد 12 سال ديگر در چلسي بماند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پايگاه اينترنتي اسکاي، ژوزه مورينيو سرمربي تيم فوتبال چلسي ثبات را يکي از پايه هاي موفقيت هر باشگاه دانست و ابراز تمايل کرد 12 سال ديگر در چلسي بماند. 

مورينيو در نخستين دوره حضور خود در چلسي سه فصل هدايت اين تيم را بر عهده داشت اما تابستان گذشته به اين تيم انگليسي بازگشت زيرا به اين تيم و برنامه بلند مدت آن علاقه دارد.  
وي ادعا کرد قرارداد فعلي او بدترين قرارداد پس از جدايي از چلسي در سال 2007 است اما با اين حال مايل است فراتر از اين قرارداد چهار ساله در چلسي بماند و و يک دوران طلايي را در اين باشگاه رقم بزند.
مورينيو که تيمش دوشنبه شب در ديداري حساس در ليگ برتر به مصاف آرسنال مي‌رود گفت: من با واقع بيني اميدوارم در پايان اين قرارداد چهار ساله با مسئولان باشگاه بنشينيم و شرايط را تحليل کنيم. در آن مرحله يا تصميم به ادامه همکاري مي گيريم يا با رضايت دو طرفه به اين رابطه پايان خواهيم داد. البته من اميدوارم اين همکاري 12 سال ادامه يابد. من ماه آينده 51 ساله مي شوم و پس از 12 سال دو سال ديگر فرصت دارم تا به يک جام جهاني بروم. اولويت نخست من مربيگري تيم ملي پرتغال و اولويت بعدي تيم ملي انگليس است.

مربي پرتغالي چلسي افزود: بهترين راه براي اداره يک باشگاه اين استکه اينکار با ثبات انجام شود. اگر شما بخواهيد به بازيکنان فرصت رشد دهيد، وجود ثبات به شما کمک مي کند. ثبات در باشگاه به پرورش انديشه، فلسفه، مدل بازي و سبک رهبري تيم نيز کمک مي کند. اين پيشرفت ها مي تواند نتيجه ثبات در بالاترين سطوح باشگاه شامل مالکان و هيات مديره و پس از آن مربي تيم باشد.

وي افزود: به عنوان مثال به منچستر يونايتد توجه کنيد. همه احساس مي کنند بايد به ديويد مويس زمان کافي داد تا برنامه هاي خود را با آرامش اجرا کند.

مورينيو خاطرنشان کرد: من پيشنهادها و انتخاب هاي زيادي داشتم که مي توانستم در آن تيم ها به موفقيت‌هاي زودهنگام برسم. من رئال مادريد را داشتم اما به ميل خود و نه بر اساس خواسته اين باشگاه از آن جدا شدم. در کشورهاي ديگر هم مي توانستم به آساني تيم پيدا کنم. آمدن من به چلسي دليل مالي نداشت زيرا من در چلسي پول بسيار کمتري نسبت به رئال دريافت مي کنم و هنوز سه سال از قراردادم با رئال باقي مانده بود. قرارداد من با چلسي ضعيف ترين قرارداد شش سال گذشته من است. به چلسي آمدم زيرا اين تيم را دوست دارم و به برنامه بلند مدت آن علاقه دارم و آن را طرحي متفاوت مي‌دانم.

انتهاي پيام/




برچسب ها: سرمربی ، چلسی ، مورینیو ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار