نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجمع نمایندگان استان به صورت ویژه پیگیر ازسرگیری تردد کاروانهای عتبات عالیات از مرز خسروی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ محمد رزم گفت: بعد از بسته شدن مرز خسروی به روی عبور کاروانهای عتبات عالیات که به علت بروز مشکلات امنیتی در عراق صورت گرفت، مجمع نمایندگان استان چندین جلسه را با مسئولین وزارت کشور و همچنین مسئولین سازمان حج و زیارت برگزار کرده اند.

وی افزود: یکی از مباحثی که در این بین بسیار حائز اهمیت است، سرمایه‌گذاری‌هایی است که بخش خصوصی در منطقه قصرشیرین و خسروی در زمینه احداث هتل انجام دادهکه اغلب آنها در حال حاضر به دلیل تعطیلی مرز خسروی دچار رکود شده و هیچ درآمدی ندارند.

رزم تاکید کرد: از آنجایی که اغلب آنها با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام به احداث هتل ها و اماکن اقامتی و پذیرایی در منطقه کرده اند، در حال حاضر توانایی پرداخت اقساط بانکی خود را ندارند که نیاز است بانکها شرایط این سرمایه گذاران را درک کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب سرمایه گذاران این منطقه مظلوم واقع شده اند و نیازمند حمایت جدی مسئولان هستند.


انتهاي پيام/ش ک


برچسب ها: کرمانشاه ، پیگیری ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.