نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: در ایران اسلامی انواع داروها در حال تولید است اما در بخش داروهای بیماری‌های صعب العلاج همچون سرطان اقدامات خاصی صورت نمی‌گیرد، این در حالیست که با پیشگیری و تشخیص به موقع این قبیل بیمارها می‌توان حدود 70 درصد این بیماری کنترل کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز (سه‌شنبه، 3 دی ماه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی با گلایه از کم کاری‌های انجام شده در بخش آموزش و بهداشت کشور گفت: چرا وزیر بهداشت در بخش پیشگیری از بیماری‌های خطرناک اقدام خاصی را انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در ادامه یادآور شد: با وضع فعلی به نظر می‌رسد از آنجا که پول در بخش درمان است، متصدیان و مسئولان وزارت بهداشت نیز با استفاده از وضع موجود به بخش پیشگیری اهمیت نمی‌دهند.

حاجی‌دلگیانی تصریح کرد: در ایران اسلامی انواع داروها در حال تولید است اما در بخش داروهای بیماری‌های صعب العلاج همچون سرطان اقدامات خاصی صورت نمی‌گیرد، این در حالیست که با پیشگیری و تشخیص به موقع این قبیل بیمارها می‌توان حدود 70 درصد این بیمار را در کشور کنترل کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و با اشاره به لزوم توسعه صادرات میوه جات در کشور یادآور شد : وزیر جهاد کشاورزی باید مطابق لایحه دوفوریتی مجلس مشکلات برق را در چاه‌های کشاورزی برطرف کند و با برنامه‌هایی ویژه به فکر افزایش صادرات به ویژه صاردرات میوه جات از جمله هندوانه باشد تا بتواند موجبات رشد ایران اسلامی را فراهم کند.

این نماینده بهارستان با اشاره به لزوم انجام صحیح و تمام وظایف محوله به مسئولان کشور تصریح کرد: دشمنان برای امتیازگیری از ایران اسلامی تقسیم وظایف کرده‌اند اما باید بدانند ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با هدایت رهبری فرزانه خود در مقابل تمامی این دسیسه‌ها خواهد ایستاد و از این آزمایش نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار