سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از شهرداری تهران از حریق گسترده در مجتمع مسکونی و نجات 20 نفر از ساکنان خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت یک دقیقه بامداد روز گذشته ستاد فرماهندی آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک مجتمع مسکونی در درکه میدان دانشگاه مطلع شد و بلافاصله 3 ایستگاه حریق، 10 گروه نجات، 2 دستگاه نردبان هیدرولیکی و یک تشک نجات عازم حمل حریق شد.
 
وی ادامه داد: حریق پارکینگ در ساختمان 7 طبقه که دو طبقه منفی زیر را داشت رخ داده بود، در طبقه نهایی یک 15 دستگاه خودرو پارک بسته بود که سه خودرو پاترول 206 و 405 کاملا شعله ور به آتش به 4 خودرو نیز سرایت وارد کرده بود.
 
ملکی افزود: دود فراوانی طبقات را فراگرفته بود و ساکنان در وضعیت ناامینی در طبقات گرفتار شده بودند بلافاصله آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند گروهی در پارکینگ خودروها را خارج و آتش سوزی راها را کردند و گروه رم پس از ایمن سازی و با دستگاه‌های تنفسی به طبقات رفتند و 20 تن از ساکنان را از ساختمان خارج کردند خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی دربرنداشت و فقط چند تن از ساکنان دچار دودگرفتگی شده بودند که توسط عوامل اورژانس در محل به صورت سرپایی درمان شدند فقط یک تن از آتش نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

این مقام مسئول در آتش نشانی خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی د ردست بررسی است عملیات در ساعت 2:22 دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: آتش ، درکه ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار