تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در دومین هفته فصل جاری مسابقات سوپر لیگ قهرمانی کاراته مردان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم کاراته پایتخت می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، با انجام دیدارهای هفته نخست از فصل جدید پیکارهای سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، تیم کاراته آذرخودرو نوین نماینده قم در این دوره از مسابقات شروع بسیار پرقدرتی داشت و حالا کاراته‌کاهای توانمند قمی و ملی پوش در ترکیب این تیم خود را برای مصاف با تیم کاراته پایتخت در هفته دوم رقابت‌ها آماده کنند.

این در حالی است که امسال مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با حضور 9 تیم از دهه سوم آذرماه کار خود را آغاز کرده و بعد از انجام دیدارهای هفته نخست در روز جمعه بیست و دوم آذر ماه، حالا قرار است دیدارهای هفته دوم روز پنجشنبه پنجم دی ماه به انجام برسد.

بدین ترتیب در حالی که امسال نخستین حضور تیمی به نمایندگی از هیئت کاراته قم در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ باشگاهی کاراته کشور است، این تیم با نام آذرخودرو نوین در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود در پیکارهای سوپر لیگ کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف تیم پایتخت می‌رود.

مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور پنجشنبه هفته جاری در حالی در تهران پیگیری خواهد شد که تیم کاراته آذرخودرو نوین قم نیز دور جدید برنامه‌های آماده سازی خود را با حضور تمام نفرات خود برای حضور پرقدرت در این هفته در خانه کاراته قم از سر گرفته است.

به همین منظور غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی که افتخارات زیادی را نیز در کارنامه دارد، تلاش می‌کند با تجربیات ارزنده‌ای که از سال‌ها حضور در عرصه برون مرزی در اختیار دارد تیمی قوی را برای نخستین قهرمانی در سوپر لیگ کاراته کشور آماده کند.

حریفان تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، تیم‌های کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب، آوای رزم، فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه پرهام، دانشگاه آزاد اسلامی، برق هرمزگان، تیم کاراته پایتخت و تیم شهید داورزنی قرچک هستند.

بازی‌های هفته نخست این رقابت‌ها جمعه بیست و دوم آذرماه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد در حالی که تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفت و 17 بر 10 پیروز شد و سپس با تیم مناطق نفت خیز جنوب رو به رو شد و این مسابقه را نیز 17 بر 7 به سود خود به پایان رساند./ز

برچسب ها: قم ، آذر ، خودرو ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.