مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
راديو ارتش رژيم صهيونيستي از موافقت واشنگتن با مطالبات اين رژيم درخصوص منطقه غور اردن خبر داد.
تعداد سربازان آمريکايي که با خودکشي مي‌ميرند، از تلفات آنها در ميدان جنگ بيشتر است و در اين ميان نيمي از خودکشي‌ها با سلاح گرم صورت مي‌گيرد.
نخست وزير گروه موسوم به مخالفان سوري از موضع ثابت ايران در قبال نظام سوريه سخن گفت.
روزنامه عكاظ عربستان حضور ايران در كنفرانس بين المللي ژنو2 را منوط به پذيرش موضوع كناره گيري بشار اسد رئيس جمهور سوريه از قدرت از سوي ايران دانشت.
بن رودز معاون رئیس شورای امنیت ملی آمریکا از این که بین دولت آمریکا و دولت روسیه برای حل بسیاری از پرونده‌های بین المللی مهم و حساس همکاری وجود دارد، ابراز خرسندی کرد.
پایگاه اینترنتی "رای الیوم" به گزینه‌های سیاسی و نظامی و امنیتی پیش روی سران شورای همکاری خلیج فارس در سال جدید پرداخت.
منابعي در شرکت نفت قطر اعلام کردند قطر کمک به ايران را براي توسعه سهم خود در بزرگترين ميدان گازي جهان را خواستار است تا دو کشور بيشترين بهره ممکن را در بلندمدت ببرند.
روزنامه آمریکایی هافینگتون پست نام سناتورهای هم‌حزبی‌ اوباما و حامی طرح تحریم‌های جدید ضد ایران را که خواهان تصویب تحریم‌‌های جدید هستند، منتشر کرد.
فعالان گروه فِمِن، امروز سه‌شنبه و در حالی که علی العریض، نخست وزیر تونس قصد ورود به ساختمان کمیسیون اروپا در بروکسل را داشت، با وضعیتی زننده و عریان دست به اعتراض زده و خواهان آزادی زنان فمینیست در این کشور شدند.
باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا از معرفي رابرت فورد به عنوان سفر جديد اين کشور در قاهره تجديدنظر کرد.
پيامدهاي بحران سياسي ترکيه بر فعاليتهاي تجاري در اين کشور به تدريج آشکار مي شود.
رژيم صهيونيستي به صدها نفر از مسيحيان فلسطيني ساکن نوار غزه اجازه نداده است براي شرکت در مراسم جشن ميلاد مسيح به شهر بيت لحم در کرانه باختري رود اردن بروند.
اعلام حالت فوق العاده در فرودگاه وبندرگاه هاي مصر
منابع خبري از اعلام حالت فوق العاده در نهادهاي دولتي مصر خبر دادند.
"عبدالله گل" رئيس جمهور ترکيه اعلام کرد هيچ يک از موارد فساد مالي در ترکيه پنهان نخواهد ماند و توسط دادگاهاي مستقل بررسي خواهد شد.
وزارت امورخارجه سوريه در بيانيه اي از برانگيختن خشم توطئه گران عليه اين كشور به دليل همكاري با سازمان منع تسليحات شيميايي خبر داد
نخست وزير پيشين ايتاليا که اخيرا ديداري از تهران داشت، گفت:«ايتاليا مي‌تواند در گفتگوي ايران و اتحاديه اروپا نقش برجسته‌اي ايفا کند».
سازمان ملل از کشف گور جمعي در سودان جنوبي خبر داد .
شبکه المیادین در خبری فوری از درگیری مسلحانه بین عراق و سوریه خبر داد.




برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، جالب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار