نماینده مردم مریوان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبارات لازم برای تجهیز مدارس این استان دیده شود، چرا که مدارس این استان از لحاظ ایمنی در حد بسیار ضعیفی بسر می‌برد و هر لحظه احتمال وقوع حادثه دلخراش وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه، 3 دی) با اشاره به بی‌انصافی‌های انجام شده در حق شهروندان استان محروم کردستان اظهار کرد: ریاست جمهوری باید مطابق قول‌های پیشین خود به پرونده کشتار شهروندان کرد به دست نیروی انتظامی رسیدگی کند.
 
وی در ادامه با اشاره به کمبودهای بودجه‌ای استان کردستان بیان کرد: در لایحه بودجه 93 بی‌انصافی‌های بسیاری در حق این استان محروم انجام شده و فقط برای اتمام یک پروژه اعتبار داده شده است که این مطلب خود بیانگر تبعیض میان اقوام مختلف ایران است.
 
نماینده مردم سروآباد در بهارستان خطاب به معاونت اقوام ریاست‌جمهوری اظهار کرد: قبل از بسته شدن بودجه باید نگاهی به استان کردستان و مردمان آن بیندازید تا متوجه شوید چه دردی را از کمبود بودجه احساس می‌کنند.
 
کریمیان در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اعتبارات لازم برای تجهیز مدارس این استان دیده شود، چرا که مدارس این استان از لحاظ ایمنی در حد بسیار ضعیفی بسر می‌برد و هر لحظه احتمال وقوع حادثه دلخراش وجود دارد.
 
وی در ادامه نطق خویش خطاب به رئیس سازمان محیط زیست اظهار کرد: وضعیت محیط زیست استان کردستان رو به نابودی است و مسئولان باید هرچه سریعتر چاره‌ای بیندیشند قبل از اینکه دیر شود.
 
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با گلایه از صحبت‌های وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید این استان، خاطرنشان کرد: وزیر کشور باید احترام تمام ساکنان این استان را رعایت کند و با بیان صحبت‌هایی کنایه آمیز آنان را‌ آزرده خاطر نکند.
 
وی در خاتمه در خصوص کمبودهای بودجه‌ای این استان اظهار کرد: به دلیل اختصاص نیافتن اعتبارات لازم، استانداری کردستان نتوانسته است قراردادهای لازمه را با سازمان برف روبی منعقد کند و راه‌های این استان با بارش کوچکترین برفی مدت‌ها بسته می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار