نماینده مردم تهران درباره دیدار نمایندگان اتحادیه اروپا با برخی فتنه‌گران داخلی گفت: مسئولان نظام جمهوی اسلامی باید در مقابل این قبیل اقدامات قد علم کنند و اجازه ندهند غرب، عزت ایران اسلامی را به بازی بگیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه، 3 دی) خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلبامی با گلایه از صحبت‌های توهین آمیز سران کاخ سفید و اتحادیه اروپا اظهار کرد : حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری ایران اسلامی باید مطابق صحبت‌های پیشین خود پاسخ قاطعی به این بی‌احترامی‌‌ها بدهد.

وی در ادامه در خصوص دیدار نمایندگان اتحادیه اروپا با سران داخلی فتنه ضمن خائن خواندن آنان بیان کرد: مسئولان نظام جمهوی اسلامی باید در مقابل این قبیل اقدامات قد علم کنند و اجازه ندهند غرب، عزت ایران اسلامی را به بازی بگیرند.

نماینده مردم تهران در بهارستان با اشاره به وظایف وزیر امور خارجه افزود: ریاست جمهوری ایران اسلامی باید به کار وزرای کابینه خود رسیدگی کند چرا که به نظر می‌رسد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به عنوان شاه‌ کلید  دکتر روحانی شناخته می‌شود، قادر به حفظ اقتدار ملت ایران در مقابل غربیان نیست.

کوچک‌زاده در ادامه اوباما را کودن مورد خطاب قرار داد و یادآور شد : بنیان گذار انقلاب اسلامی رابطه با آمریکا را باعث از بین رفتن اقتدار نظام می‌دانستند و به مسئولان توصیه می‌کردند که در مقابل غرب، ذره‌ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکنند.

وی در خاتمه از مسئولان خواست که مقابل هرزه نویسان علیه نظام بایستند و افزود : در شرایط کنونی ایجاد هرگونه تشنج برای نظام اسلامی به منزله سم است و بنابراین مسئولان باید به بهترین نحو ممکن مقابل این افراد بایستند چرا که ممکن است آنان خدایی ناکرده مقدمات آشوب را فراهم کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار