مدير اداره سلامت شهرداري منطقه 19، از اجراي طرح آموزش نقش پايبندي ديني در سلامت در محلات اين منطقه خبرداد.

 فاطمه دادش‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اجراي طرح آموزش نقش پايبندي ديني در سلامت در محلات 13گانه منطقه 19،  در دستور كار اداره سلامت شهرداري اين منطقه قراردارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود:  اين طرح به منظور آشكار كردن اثر مستقيم و غيرمستقيم پايبندي ديني در سلامت،‌ ارتقاي سطح سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است. 

داداش‌زاده با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح شهروندان تحت نظارت كارشناسان مجرب اجتماعي و مذهبي با نكات مهم پيرامون موضوع‌هاي ازجمله تأثير معنويت بر سلامت از سه بعد جسمي،‌ رواني و اجتماعي آشنا مي‌شوند. 

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برگزاري دوره‌هاي آموزشي نقش پايبندي ديني و تأثير معنويت برسلامت از سه بعد جسمي، ‌رواني و اجتماعي در خانه‌هاي سلامت محلات 13 گانه منطقه 19،‌ ازجمله خانه سلامت اسفندياري بستان،‌ برگزاري جلسات پرسش و پاسخ با حضور كارشناسان مجرب اجتماعي،‌ فرهنگي و مذهبي از اقدامات اجرايي اين طرح است. 

داداش‌زاده در پايان با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري منطقه 19 افزود: برگزاري دوره‌هاي آموزش نقش مثبت دينداري بر سبك زندگي سلامت محور و سلامتي،‌ سلامت رواني و سلامت اجتماعي به منظور گسترش فرهنگ معنويت در منطقه 19،‌ توزيع اقلام آموزش،‌ بروشور، سي‌دي و پكيج‌هاي آموزشي، ارائه مشاوره رايگان در سراهاي 13گانه منطقه،‌ ارائه خدمات رايگان قندخون و فشارخون از اقدامات ديگر شهرداري منطقه 19 است.
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار