به گزارش پليس بزرگترين قاچاق انسان در مي سي سي پي پس از ربودن دو برادر 8 و 5 ساله آنان را وحشيانه مورد تعارض جنسي قرار مي‌داد توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشيتدپرس: به گزارش پليس ايالتي جيمز اسميت 41 ساله دراتهام با قاچاق انسان و تجاوز جنسي و سرقت مسلحانه پس از دستگير شدن در محل اختفاي خود توسط پليس و برگزاري دادگاه وي محكوم به پرداخت 5/3 ميليون دلار جريمه نقدي و 20 سال زندان محكوم گرديد.

جيمز اسميت پس از ربودن دو برادر 8 و 5 ساله آنان را  پس از ضرب و شتم وحشيانه و بريدن اعضای بدن آنان توسط چاقو که نوعی تفریح برای این مرد پلیید به حساب می‌آمد، مورد سوء استفاده جنسي خود قرار داد.

وي در حالي كه از چندي پيش به جرم قاچاق انسان به مرز‌هاي ايتاليا تحت تعقيب  پليس ايالتي بود شناسايي ودر يك عمليات ويژه با همكاري پليس محلي مي سي سي پي در يك معامله خريد و فروش مواد مخدر دستگير شد.

پس از بازرسي محل اختفاي وي دو برادر 5 و 8 ساله در حالي كه در يك تريلر با زنجير بسته شده بودند توسط پليس نجات يافتند.

برادر بزرگتر به دليل زخم عميق حاصل از برش چاقو بر روی گردنش بی‌هوش شده بود و به سرعت براي درمان به بيمارستان منتقل و بستري شد.

جيمز اسكات به همراه 8 تن ديگر از اعضاي باند مخوف خود دستگير شد.اعضاي اين باند پس از تكميل پرونده آنان محاكمه خواهند شد.

پليس جستجوي خود را براي يافتن والدين دوبرادر 8 و 5 ساله پس از اعترافهاي جيمز اسكات از محل ربودن آنان در مي سي سي پي آغاز كرده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار