"تیم شروو‌د" مربی تیم تا‌تنهام سرمر‌بی این باشگاه شد شایعات حضور چهره های شاخص در این مسند‌ پایان ددهد

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری ساکر‌نت گفت: پس از رایزنی‌ها وصحبت‌های فراوان بر سر جانشین سرمربی‌ اخراجی تاتنهام‌ آندره ویلاش‌بواش "تیم شروود‌" که بیش از این مربی این باشگاه و دستیار بو‌اش بود تا آخر فصل  2013-1014 سکان هدایت هاتسپرز‌ها را در دست گرفت.
 
شروود‌ در این هفته رقابت‌ها لیگ پریمر موفق شد به نتیجه 3 بر2 مقابل سو‌اتهمپتن دست یابد.
 
 پیش از قطعی شدن حضور شرو‌ود در این مسند دو گزینه مد نظر مسئولان تا‌تنهام بود لویز‌ ون گال و‌کارلوس کی‌روش این دو گزینه بودند.
 
لویر ون گال مربی هلندی و سابق بایرن ‌مونیخ و کارلوس کی‌روش دستیار سابق ‌الکس ‌فرگوسن و ‌سرمربی تیم ملی ایران هم اکنون گزینه‌های مربی‌گری تیم تاتنهام‌ هستند.

لویز فن گال در این خصوص گفت: من همیشه گفته‌ام که می‌خواهم در لیگ‌ ‌پریمر کار کنم شانس وجود دارد و هم اکنون زمان آماده شدن برای این کار است اما کسانی که مرا می شناسند می‌دانند که من نمی‌خواهم شغلم را با کسی تقسیم کنم.
 
 کارلوس کی‌روش که هم اکنون سرمربی‌گری تیم ملی ایران را بر‌عهدار ‌دارد پیش از این پیشنهاد داده بود که حضور در تاتنهام‌ و جایگزینی او با ‌هموطنش آندره ‌ویلاش بواش برایش جالب است.
 
 وی در گفتگو با دیلی استار‌ساندی تصریح کرد:‌تاتنهام باشگاهی بسیار بزرگی است من از آن تقدیر می‌کنم آنها را و تحسین می‌کنم  و یکی از آرزو‌‌های مربی‌گری ام، این است که به فوتبال انگلیس باز گردم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، تاتنهام ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار