فهرست آثار پویانمایی حاضر در مرحله داوری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم اعلام شد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره جام جم، اجل معلق به کارگردانی شیوا ممتحن ، آریو(افسانه سرزمین گوهران) به کارگردانی مجید شاکری، بز و بزغاله ها به  تهیه کنندگی و کارگردانی مرجان کشانی، بانی و نانی 2 به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد رضا نجفی امامی،  پهلوانان 2 به کارگردانی سیاوش زرین آبادی، حاکم و حاتم  به کارگردانی صمد غلامزاده، داستانهای ایرانی برای کودکان به تهیه‌کنندگی شهاب کسرایی، نمکی و مار عینکی به کارگردانی علیرضا فرمانی، شکرستان 91 به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی، داستان زال به کارگردانی اسفندیار احمدیه، وال استریت به کارگردانی فرنوش عابدی و ... از جمله آثار حاضر در مرحله داوری انیمیشن است.

همچنین از دیگر آثاری که داوری می شود می توان به ماجرا های سمنو و شقاقل، ماجرای کد خدا، مینا و پلنگ، مورچه و کاموار، میچکا، مدرسه ای در جنگ، ماهیگیر، مترسک، نان و گل، نگین هفت دریا، راز جنگل شفا، دره زنجفیل، شاپرک، رستوران جنگل،  اشعار ایرانی برای کودکان ایرانی(قصه های جورواجور)، آقای مهربان، بانی و نانی2، بوم رنگ، بیشه مثلها، به کودکان توجه کن و ... اشاره کرد.
گفتنی است آثار پویانمایی سومین جشنواره جام جم در 4 دسته فیلم تلویزیونی، فیلم کوتاه، میان برنامه و مجموعه های پویانمایی به طور جداگانه داوری خواهد شد. 

مهمترین معیار برای داوری آثار جذابیت در محتوا و شکل و فرم و تکنیک است. برای داوران محتوا و همچنین خلاقیت در تکنیک و شکل آثار به یک اندازه مهم است. مهم ترین شاخص امتیاز دهی به آثار  هم فیلمنامه، کارگردانی، طراحی فضا، طراحی شخصیت، انیمیت، متحرک سازی، صدا و موسیقی و جلوه های ویژه بصری است.

داوری آثار پویانمایی جشنواره به محمد مهدی قاسمی، محمد میرکیانی، امیر محمد دهستانی، بهرام عظیمی، ناصر گل محمدی، محمد رحیم لیوانی و اسماعیل شرعی سپرده شده است. دبیری این بخش بر عهده حسین ساری است.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: انیمیشن ، جشنواره ، جام جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار