اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به آلودگی هوا تذکر دادند و خواستار حضور معاون محیط زیست در شورای شهر شدند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورای اسلامی شهر تهران تذکراتی را در خصوص آلودگی هوای تهران مطرح کردند.  
 
بر اساس این گزارش دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بحث آلودگی هوا تذکر داد و گفت: آلودگی هوا امروز تبدیل به یک هیولای آدم کش شده است و ما هر روز مرگ را پیش چشمان فرزندانمان احساس می کنیم.  
 
وی ادامه داد: یک عزم ملی برای کنترل آلودگی هوا باید ایجاد شود که امیدواریم پیش از آنکه خطرات بزرگتری تهران را تهدید کند این امر محقق شود.  
 
اقبال شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه امروز و با تایید صحبت های علیرضا دبیر در خصوص آلودگی هوا اظهار داشت: آلودگی هوا دو بخش حاکمیتی و شهرداری را با خود درگیر می کند و این یک عزم بزرگ را می طلبد تا راه حلی منطقی را پیش روی مسئولین قرار دهد.  
 
وی افزود: تا کی تنها تعطیلی کارخانه ها راه حل باشد و متاسفانه تنها کاری که یاد گرفته ایم انجام دهیم روشهای حذفی است و من از بخش های حاکمیتی درخواست می کنم تمام کارهایشان تعطیل کنند و اولویت همه کارهایشان را به آلودگی اختصاص دهند.  
 
وی در ادامه بیان داشت: امروز یک چهارم جمعیت ایران در خطر آلودگی هوا قرار دارند و برای حل این مشکل نیز باید ابتدا از خودمان شروع کنیم و ببینیم هر کدام از ما به عنوان یک شخص تا چه اندازه به گفته های خودمان عمل می کنیم و چقدر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنیم.  
 
عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما در حمل و نقل عمومی فاصله بسیاری بین نیازها و موجودی داریم که باید این کمبودها برطرف شود. 

 
عبدالحسین مختاباد عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این بحث بیان داشت: آلودگی هوا امروز تبدیل به معضلی شده و مسکن هایی که تجویز می شود روش مناسبی نیست و بچه هایمان جلو چشمان ما در حال نابودی هستند و تعطیلی مدارس قطعا تاثیری ندارد چرا که ما آلودگی را داریم تنفس می کنیم.  
 
مختاباد خاطر نشان کرد: درخواست می کنم معاون محیط زیست به شورا بیاید و هرچه سریعتر تصمیمی اساسی برای معضل آلودگی هوا گرفته شود.  
 
انتهای پیام /
برچسب ها: عمران ، کمیسیون ، آلودگی ، معضل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار