گروههای مسلح همچنان به حملات خمپاره ای و گلوله باران و محاصره دو منطقه (شیعه نشین) «الزهرا» و « نپّل» درحومه حلب ادامه می دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ، گروههای مسلح افزون بر حملات موشکی و خمپاره ای به ربودن ساکنان این منطقه به سبب مسائل و اختلافات طائفی ادامه می دهند.

جعفر مهنا خبرنگار المنار در ریف حلب با تهیه گزارشی در این خصوص گفت :دردو رنج ناشی از محاصره ساکنان مناطق «الزهرا» و « نپّل» پایان ندارد و این دو منطقه به اسطوره های صبر تبدیل شده اند . هر روزه گلوله های مرگ بر این شهر می بارد و جان بسیاری از شهروندان بیگناه را می گیرد و شمار زیادی زخمی برجا می گذاردو خسارتهای مادی سنگینی به بار می آورد .

یکی از شهروندان الزهرا گفت :افرادی که به این کارها اقدام می کنند جنایتکار در حق انسانیت و میهن و هر ارزش دیگری هستند . آنها دین ندارند و به هیچ ارزشی پایبند نیستند . آنها ذره ای انسانیت ندارند زیرا اگر داشتند به چنین اقداماتی دست نمی زدند.

یک شهروند دیگر گفت : اگر آنها دم از مردانگی می زنند چرا به جنگ رو درو با مردان ما اقدام نمی کنند و زنان و کودکان را هدف گلوله های خمپاره و موشک قرار می دهند .

خبرنگار المنار در ادامه گفت : مرگ، اهالی این منطقه را در هر لباسی در میان گرفته است و افزون بر گلوله های خمپاره و موشک ، کمبوددارو و کمکهای غذایی درد و رنج ساکنان «الزهرا» و « نپّل» را دوچندان کرده است .

یک زن که مادرش هدف حملات تروریستی قرار گرفته بود ؛ گفت : ما در خانه خود نشسته بودیم که گروههای تروریستی مسلح که خدا برای آنها نسازد ؛ منزل ما را هدف قرار دادند . اکنون مادرم در وضع خطرناکی بین مرگ و زندگی قرار دارد .

پزشک معالج این زن گفت : حمله خمپاره ای گروههای مسلح باعث شده است که اغلب اعضای بدن این زن از جمله ، شکم ، مثانه ، معده و برخی دیگر از قسمتهای بدنش کاملا از هم گسیخته شود و اکنون اوضاع عمومی وی در حالت بدی قرار دارد .

خبرنگار المنار گفت : نکته قابل ذکر این است که دهها نفر از زنان و کودکان منطقه «الزهرا» و « نپّل» تاکنون به دست افراد مسلحی که این مناطق را محاصره کرده اند ربوده شده اند و تاکنون اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست .

انتهای پیام / 
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، تروریست ، محاصره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار