سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا آمده است من با تیم استقلال قرارداد دارم و در این تیم می‌مانم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل داماش اظهار داشت: مقابل داماش بازی سختی داریم زیرا تیم خوب و جوانی است و از مربی، کادر فنی و مدیرعامل خوبی بهره می‌برد. امیدوارم سه امتیاز این بازی حساس را بگیریم زیرا از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است چون ما را در کورس قهرمانی نگه می‌دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مشکلات مالی تیم داماش گیلان افزود: داماش تیم خوب و پایداری است و طرفداران باتعصبی در شهرهای رشت و انزلی دارد حیف است این تیم به خاطر مشکلات مالی از هم بپاشد البته فقط داماش با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم نمی‌کند بلکه تیم صبای قم نیز با مشکلات مالی روبه رو است، خود ما نیز با همین مشکلات روبه رو شده‌ایم. در واقع 30 سال است که ما چنین مشکلی داریم برخی‌ها آمده‌اند حرف‌هایی را زده‌اند نه تنها مشکلات مالی حل نشده بلکه زیاد هم شده است.

وی در خصوص کم بودن تماشاگر در استادیوم‌ها گفت: سال‌های خیلی دور وقتی در ورزشگاهی بازی نه چندان مهم برگزار می‌شد 50 هزار تماشاگر در استادیوم حضور می‌یافتند اما هم‌اکنون ما شاهد کاهش میزان تماشاگران در ورزشگاه‌ها هستیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: چند عامل نقش موثری در میزان کاهش تماشاگران دارد اول خود ما مربیان هستیم. با حرف‌های توهین آمیز باعث دلزدگی هواداران شده‌ایم، دوم امکانات ورزشگاه‌ها است و آخر بعضی از آقایان با برنامه‌های خودشان نمی‌خواهند هواداران به ورزشگاه بیایند.

قلعه‌نویی در خصوص تغییرات هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه عنوان داشت:من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و کاری به سایر تیم‌ها ندارم. فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل دلسوزی است که خدمات زیادی را برای استقلال انجام داده و من سال‌ها با او کار کرده‌ام. نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید وقتی تیم نتیجه می‌گیرد و در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد درست نیست این رفتارها را با این مدیران داشته باشند.

قلعه‌نویی درخصوص جدایی استقلال و پیوستن به راه‌آهن گفت: نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا آمده است من با تیم استقلال قرارداد دارم و در این تیم باقی می‌مانم و این خبر شایعه‌ای بیش نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: شایعه ، استقلال ، پیوستن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار