مربی تیم باشگاهی تنیس روی میز تله‌کابین همدان گفت: در لیگ امسال از نظر زمانی کم آوردیم و نتوانستیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم.

نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: در لیگ امسال مشکل مالی نداشتیم ومی‌توانستیم هر بازیکنی که تمایل داریم را به خدمت بگیریم اما متاسفانه حامی مالی که پیدا کردیم مدتی را در ایران نبود وبه دلیل یک مشکل کوچک نتوانست به موقع به کشورمان بازگردد برای مذاکره و عقد قرارداد هم به حضور وی احتیاج داشتیم این طور شد که زمان را تا بازگشت وی از دست دادیم وبازیکنان مدنظرمان با تیم‌های دیگر قرارداد بستند.

سرمربی تیم تنیس روی میز تله کابین همدان تصریح کرد: با برخی از پینگ پنگ بازان به توافق اولیه رسیدیم اما دیر شد ونتوانستیم با آن‌ها قرارداد امضا کنیم پس از بازگشت حامی مالیمان جلسه‌های اضطراری تا پاسی از شب برگزار کردیم و سرانجام با بازیکنان جوانی قرارداد بستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازیکن خارجیشان به کجا کشید گفت: با یک بازیکن هندی قراردادبسته‌ایم، هندی‌ها بازیکنان خوب وسخت کوشی هستند ضمن این‌که از نظر فرهنگی نیز با پینگ پنگ بازان ایران نزدیکی دارند. قراردادش هم مناسب است، این بازیکن جمعه به ایران می‌آید، حضور وی به تمرینات تیم و شهرما انگیزه می‌دهد.

شاملو تاکید کرد: اگر سازمان لیگ با درخواست ما موافقت می‌کرد و امکان این وجود داشت که از دو بازیکن خارجی استفاده کنیم به طور قطع در لیگ امسال همدان حرف‌های زیادی برای گفتن داشت البته من به شایستگی بازیکنان داخلی هم اعتقاد دارم و می‌دانم که با همین جوانانی هم که جذب کرده‌ایم زنگ تفریح لیگ نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران باعث می‌‌شود تا مسابقات پویاتری داشته باشیم. ضمن این‌که با یک تیر دونشان خواهیم زد هم لیگ برگزارمی‌کنیم و تورنمنت بین‌المللی برگزار خواهیم کرد در واقع تا لیگ خوبی نداشته باشیم تیم ملی ما هم قوی نخواهد شد.

سرمربی تیم باشگاهی تنیس روی میز در خصوص این که آیا علت به تعویق افتادن بازی هفته نخست لیگ غیبت بازیکن خارجیشان بوده یا همانگونه که سازمان لیگ اعلام کرده است به دلیل کامل نشدن مدارک دانشگاه آزاد گفت: باید در لیگ با همدیگر تعامل داشته باشیم سال گذشته هم به دلیل مشکلی که برای افشین نوروزی پیش آمده بود ما با تیم دانشگاه آزاد همکاری کردیم هر چند بازی به زمان بدی خورد و ما مقابل آن‌ها باختیم زیرا بازیکنان ما هم مجبور بودند در دسته یک بازی کنند هم لیگ و این به ضرر ما شد در لیگ امسال هم دانشگاه آزاد با ما باید تعامل داشته باشد.

وی درباره لیگ امسال تنیس روی میز و بازیکنانی که جذب کرده‌اند اذعان داشت: تا کنون حضور پیمان نوروزی، امین میرالماسی، آرمان حاجی‌ئی، علیرضا ملارجبی در تیم‌ ما قطعی شده است همدان جزو اولین تیم‌هایی بود که در لیگ امسال با بازیکنان وارد مذاکره شد اگر برای حامی مالیان مشکلی پیش نمی‌آمد واز نظر زمانی به مشکل برنمی‌خوردیم با پینگ پنگ بازان دیگری هم قرارداد می‌بستیم زیرا مشکل مالی نداشتیم، در لیگ امسال ترکیب تیم‌ها قوی بسته شده و تیم‌ها بازیکن خوبی را جذب کرده‌اند ای کاش به جای 5 تیم 10 تیم در لیگ شرکت می کردند تا بازیکنان بیرون مانده هم بتوانند جذب تیم‌ها شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار