معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند گفت:یکی از مهم‏ ترین مشکلات امروز واحدهای صنعتی و تولیدی عدم اختصاص یارانه مورد نظر در قانون هدفمند سازی یارانه‏ ها است.

علی محمد مؤیدی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با توجه به قابلیت ‏ها و استعدادهای منطقه، تعداد واحدهای تولیدی در دماوند باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: از بارزترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، عدم اختصاص یارانه به این واحدها در فاز اول هدفمند سازی است که امیدواریم با آغاز فاز دوم این قانون در سال جدید، این مشکل نیز رفع شود.

مؤیدی زاده همچنین با اشاره به محدود بودن فعالیت ‏های تولیدی و صنعتی در شهرستان دماوند افزود: در استان تهران، 17 هزار واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد، شهرستان دماوند تنها 63 واحد صنعتی را به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند تصریح کرد: اقدامات خوبی توسط شرکت شهرک‏ های صنعتی دماوند به عمل آمده که از آن جمله می‏توان به ایجاد شهرک صنعتی شماره دو دماوند و آغاز احداث چندین واحد تولیدی و صنعتی غیر آلاینده در آن اشاره کرد.

وی با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات کارگری و واحدهای تولیدی افزود: کارگران از شریف ‏ترین طبقه اجتماع هستند که چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه‏ های زندگی جامعه می‏ شود/س.


برچسب ها: یارانه ، صنعت ، تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.