عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه عملکرد شهرداری در ساخت مجموعه هنری قابل قبول است ، گفت: مجموعه پردیس تئاتر در کارنامه شهرداری به عنوان مجموعه ای منحصر به فرد شناخته می شود .

 به گزارش خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد دنیا مالی با بیان اینکه همیشه هنرمندان تئاتر در رابطه با کمبودهای  موجود در این حوزه گلایه مند بودند، افزود: تا پیش از ساخت این مجموعه در رابطه با بی توجهی به ساخت و ساز در بخش تئاتر حرفه ای  گلایه های زیادی به گوش می رسید اما اکنون شهرداری تهران با ساخت پردیس تئاتر تهران گامی در جهت رفع نیازها برداشته است .

وی با بیان اینکه مجموعه پردیس تئاتر تهران بالغ بر 120 میلیارد تومان هزینه داشته است در رابطه با وضعیت کنونی این مجموعه اظهار کرد: تاکنون حدود 80 میلیارد تومان هزینه شده است و شورای شهر کمک خواهد کرد تا تجهیزات سن اصلی هر چه سریع تر خریداری و نصب شود.

عضو شورای شهر تهران یکی از ویژگی های این مجموعه را وجود شش سالن فرعی در پردیس تئاتر حرفه ای تهران عنوان کرد و گفت: هنر تئاتر در ایران ریشه عمیقی دارد و این فرصتی است تا جوانان هنرمند در فضایی مناسب امکان تمرین و اجرای تئاتر را داشته باشند .

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرداری تهران بالغ بر پنج هزار صندلی به سینماهای شهر اضافه کرده است اما بازهم نیازمند تخصیص بودجه و اعتبار برای گسترش فضاهای فرهنگی هستم.
انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، سینما ، تئاتر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار