محتوای خوب "بوی گندم" فروش میلیاردی را برای این اثر رقم می‌زند.

داریوش بابائیان  تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  گفت: با توجه به محتوای حماسی و نیمه سیاسی فیلم سینمایی " بوی گندم" و به تصویر کشیدن قصه‌ی  خلیج فارس در این فیلم دولت باید به حمایت از آن می‌پرداخت، اما این قصه را در بخش خصوصی ساختیم.
 
وی افزود: با توجه به دشواری این کار گونه کارها در بخش خصوصی و دیده به نشدن آنها تصمیم به استفاده  از بازیگران چهره گرفتیم زیرا به این ترتیب ضمن رساندن پیام به مخاطبان فیلم مان نیز  دیده می شد.
 
وی ادامه داد: در 2 روز اکران این فیلم در سینما آزادی از نزدیک شاهد استقبال و رضایت مخاطبان ای این فیلم بودم هر چند " بوی گندم" بدون هیچ سر گروهی اکران شده است.
 
بابائیان عنوان کرد: " بوی گندم"  در روز 5 شنبه 13 میلیون و 500 هزار تومان و در روز جمعه 16 میلیون تومان فروش داشته است و از روز چهارشنبه هم‌زمان با آمدن سینمای سر کرده  این فیلم به صدر جدول فروش خواهد رفت و فروش میلیاردی خواهد داشت.
 
بابائیان بیان کرد: در چند روز آینده  ضمن افزایش تیزرها و بیلبوردهای تبلیغاتی این  فیلم و سینماهای  نمایش دهنده این فیلم نیز  افزایش خواهد یافت و حدود 22 سینما به نمایش این فیلم خواهند پرداخت.
 
 این تهیه‌کننده  خاطر نشان کرد: با توجه به گروه بسیار خوب این فیلم کار به خوبی پیش می‌رفت و آقای خاکی با وجود  این‌که " بوی گندم" فیلم اولش  محسوب می‌شود به خوبی قادر به هدایت افراد گروه بود.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
خیلیم فیلم ضعیفی بود! حیف مصطفی زمانی که تو یه همچین فیلمی بازی کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
عالی تر از این فیلم ندیدم مخصوصا با بازی آقای مصطفی زمانی
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۹:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۲
عالیییییییییییییه.خیلی قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۱۳:۲۳ ۰۳ دی ۱۳۹۲
سلام...اره واقا فیلم خوبیه عالیههههههه
آخرین اخبار