عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای استان تهران با بیان اینکه سرویس دهی خدمات آی‌تی می‌تواند در عرصه ملی و در تمام استان های کشور باشد گفت: نمایشگاه‌های استانی همچون ایران‌کام که در زمینه رایانه فعالیت دارد باید بتواند نشاندهنده صنعت این حوزه در استان‌های کشور باشند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد ثروتی صنعت نمایشگاهی در استان‌ها را مؤثر در پیشبرد اهداف کلان و فرهنگ‌سازی ملی دانست و عنوان کرد:نمایشگاه‌هایی چون ایران‌کام در صنعت رایانه، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین‌های اداری باید نشان‌دهنده صنعت این حوزه در استانها باشد.

ثروتی یکی از معضلات نمایشگاهی حال حاضر را اختلاط در محوریت فعالیت ها خواند و خاطر نشان کرد: مشخص نیست که چرا صنعت نمایشگاهی در بخش‌های مختلف با هم ترکیب می‌شود زیرا لزومی ندارد کسانیکه محوریت فعالیت‌شان در تهران است در نمایشگاه‌های استانی حاضر شوند و بالعکس مگر اینکه سرویس‌دهی به نحوی باشد که محدودیت مکانی وجود نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای استان تهران با اشاره به این که نمایشگاه‌ها باید رویکرد خدمات‌محوری داشته باشند گفت:نمایشگاه ها باید از شیوه نمایشی فاصله بگیرند و به عقیده من نمایشگاه‌های استانی و بخشی نباید محوریت خود را نمایشگاه‌هایی منطقه ای ببینند.

وی اضافه کرد:این به معنی آن نیست که نمایشگاه ها در سطح پایین کار کنند بلکه بهتر است به رونمایی کاری ابداعی در این نمایشگاه ها بپردازند و خدمتی که به دست مردم برسد در حد و شأن آن‌ها باشد.

ثروتی خاطر نشان کرد: ظرفیت صنعت آی‌تی در داخل کشور بسیار بالاست و می‌تواند عاملی برای شکوفایی جوانان و استارت‌آپ‌های کاربردی باشد و این گونه از نمایشگاه ها زمینه دسترسی به این هدف را تسهیل می‌کنند.


برچسب ها: عضو ، هیئت ، مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.