در مراسم رونمایی از کتاب های" قوانین منقح اجتماعی" و " قوانین و اسناد بالادستی اجتماعی در شهرداری"،حمیدرضا بتو به عنوان قائم مقام خدمات و مشارکت های اجتماعی معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در این مراسم فرشاد فخیمی به عنوان سرپرست معاونت اداری - مالی و پشتیبانی و غلامرضا علیمددی به عنوان مشاور مدیرعامل و مسول سرمایه گذاری ها سازمان رفاه معرفی شدند .

بر اساس این گزارش دکتر سیدمحمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری در مراسم معارفه ی قائم مقام و معاون اداری- مالی و پشتیبانی این سازمان با اشاره به نوپابودن سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی، عملکرد و اقدامات مختلف صورت گرفته در حوزه های گوناگون مأموریتی آن را بسیار خوب توصیف کرد.
 
وی با بیان این که آسیب های اجتماعی روزبروز روبه تزاید است، مهم ترین آسیب های امروز جامعه بویژه شهر تهران را طلاق، اعتیاد، کارتن خوابی و بی خانمانی و ... خواند که باید با واقع بینی و رصد کردن مسائل و مشکلات موجود، در صدد ساماندهی و افزایش زیرساخت های اجتماعی برآمد.
 
ایازی با تأکید بر بازتعریفی ازکارویژه ها و کارکردهای مراکز خدمات اجتماعی شهرداری های مناطق، خواستار ایجاد تمهیدات و افزایش ظرفیت و توسعه ی مراکز نگهداری و اسکان تمامی افراد بی خانمان با همکاری و مشارکت مناطق شد.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، کارهای انجام نشده در حوزه ی مسائل اجتماعی شهری را بسیار برشمردکه باید با تجدید نظر در روندها و فرایندهای جاری حل مشکلات و ساماندهی آسیب های اجتماعی موجود، چاره اندیشی های اساسی و کارساز شود.
 
ایازی دوستداران، متقاضیان و نیکوکاران فعال در مسائل و آسیب های اجتماعی را زیاد دانست که باید با فعالیت بیش از پیش بخش های مختلف سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی، و خروجی و بازخورد محسوس و مشهود عملکرد این سازمان در میان شهروندان، زمینه های مشارکت اجتماعی خیرین و سازمان های مردم نهاد(سمن) فراهم شود.
 
وی حمایت مردم را از طرح ها و برنامه های اجتماعی مدیریت شهری در گرو تبیین خوب سازوکارهای مشارکت پذیری عنوان کرد و دامنه ی مشارکت اجتماعی را خیلی گسترده بیان نمود.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری الحاق خانه شهریاران جوان را به سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی در راستای انسجام بخشی مشارکت های اجتماعی شهروندان بویژه ساماندهی کانون های محلی، و استفاده و بکارگیری جوانان در حل مشکلات اجتماعی شان برشمرد.
 
ایازی در پایان اشاره یی هم به مسائل کارآفرینی و ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی داشت که باید همچون دیگر عرصه های اجتماعی، زیرساخت هایشان ضمن ایجاد، گسترش و افزایش یابد.
 
در پایان مراسم مذکور، از کتاب های" قوانین منقح اجتماعی" و " قوانین و اسناد بالادستی اجتماعی در شهرداری" رونمایی شد.

کتاب ها ی تنقیحی رونمایی شده ی مزبور، تألیف و گردآوری مهدی مقسومی دانش آموخته ی کارشناسی ارشد(فوق لیسانس)حقوق بین الملل و مدیر حقوقی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی می باشد که به تازگی به زیور طبع آراسته شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
گردشگری ومیراث فرهنگی منطقه هفده تهران
۰۸:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام جناب اقای فخیمی انتصاب حضرتعالی رابه عنوان سرپرست معاونت اداری ومالی .وجناب علیمددی به عنوان مشاور مدیر عامل و تبریک عرض می نمایم. ارادتمند اسماعیل نصیری
آخرین اخبار